Advertenties


orginele radio

Gestart door bas1984, 10 juli 2005, 14:40:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

solidsjakie

Die komt tussen de iso stekker en de stuurbediening ingang van sony. Ik heb geen cdwisselaar connector op mijn radio.

sebastiaan

Als iemand interesse heeft ik verkoop mijn originele radio voor een coupe (ph2 mits belangrijk) alles zit erbij toegangscode etc.

mike

vraagje, ik ga een megan coupe 1.6e kopen. nu vroeg ik me af het enige display wat er in de auto zit is het klokje met de buitentemperatuur, hier kan ik zeker niet zo een origine auto radio van renault op aansluiten zeker??


Bal

#18
Zit er links van het klokje geen ander schermpje voor de radio ?

mike

#19
nee, dat is een vakje... dus zal wel alleen voor het klokje en de temperatuur zijn zeker? zie foto.
is er zo een dasplay in te bouwen?


Mike


Timo Zuiderduin

valt vast wel in te bouwen! ik weet alleen niet hoe het zit met de aansluitingen.

Maar waarom moeilijk doen, zet er een mooie HU in en je mist dat extra schermpje niet eens!

Mike

#22
HU? nee, ik zat te denken om een radio renault in te bouwen? of versterken die heel weinig?? ik heb nu een phlips carin navigatie radio cd met 4 x 45 die bavlt opzich wel goed, maar vind het wel strak staan zo een radio renault met display vandaar.

EyesOnly

Alleen laat de kwaliteit natuurlijk vreselijk te wensen over.

Joost-cabrio

hoor eerst het geluids verschil maar tussen de orginele renault en een andere radio

want ik wou eerst ook de orginele renault radio er in laten ivm het mooie afgewerkte disign, maar als je iets meer dan orgineel van je audio vraag dan blijft hij al vrij snel achter kwam instelling.

Mike

dus niet de moeite om daar energie in te stoppen...
ga maandag mijn rode megane coupe halen. open dak, alles electrisch, zeer nette staat! ik zal me dan wel ff voorstellen hier. en misschien ook wel lid worden. Ben al lid van renautl-tuning club, dus ff kijken nog. bedankt voor de info!

ZaphodBeeblebrox

Voor meerdere merken en modellen radio's zijn interfaces te koop. Dit stop je tussen je stuurbediening en je stuurwielaansluiting van je radio.
De dealer kan het e.e.a. voor je uitzoeken wat betreft de pasbaarheid en beschikbaarheid. (Het verschilt namelijk erg i.v.m. het merk radio ?n het type auto... dus naast megane ook nog de phase)

Als je de originele radio eruit hebt gehaald heb je nog een afdekplaatje  om de ruimte om de radio heen op te vullen. Hiervoor ben je onder de ? 20 euro klaar. Voor een interface moet je doorgaans denken aan ? 70 (ik vind het veel, maargoed)

bas1984

je hebt stalkadapters die zijn alleen voor je stuurbiening en die kosten zo rond de 60-70 euro.. en je hebt er die zijn tevens oon voor je display en die kosten zo rond de 100-110 euro  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev