Advertenties


orginele radio

Gestart door bas1984, 10 juli 2005, 14:40:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bas1984

nou.....

in me coupeetje zit nog een orginele radio



met jaja stuurbediening



maar nu wil ik na de vakantie ofzo een andere radio erin gaan zetten.....

MAAR...... ik wel wel graag mijn stuurbediening behouden....
gaat dit?

zoja met welk merk of gaat dit met alle merken met een verloopstekker ofzo?


en ik neem dan wel aan het display waar ik nu de radio info zie dan niet meeer werkt?


meteen nog een vraag.....moet ik bij renault een pasplaatje kopen zodat een andere radio erinpast?
want zo te zien is de originele ietsjes groter...

mzzl bas

Stefan

Je kan idd een kabeltje kopen om stuurbediening te behouden, ik weet dat er van Kenwood modellen zijn waarvoor dat kan, maar het kan vast met meerdere merken.
Als je een radio op het oog hebt zou ik eerst gewoon ff vragen of er zo'n kabel te verkrijgen is voor dat model
Je hoeft niks te kopen om een andere radio erin te zetten, ieder DIN formaat past :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bas1984

aha dan wachten we ff op andere welke merken/types hun hebben met de sturbediening....
maar het display vervalt dus neem ik aan?
waar ook tijd en temp staat?

en van din formaat snap ik..... maar de originele radio is wel een beetje groter geloof ik al een gewone radio?

mzzl bas

Stefan

nee, de radio is niet groter alleen de kap die ervoor zit.
Het display weet ik niet eigenlijk, ik denk het niet, maar misschien zijn er inmiddels al kabels die ook de functie van het schermpje behouden
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

bij mijn weten heb je wel een apart plastic kapje nodig om een niet-originele radio te kunnen plaatsen.
gewoon verkrijgbaar bij dealer!!

Roel uit Belgi

De originele radio van je megane is groter. Het voorfront is veel groter  als zeg maar een nieuw model van pioneer of kenwood. Je moet bij je renault dealer een nieuw front kopen dat je in de plaats van je originele radio plaatst. En hierin kan je de nieuwe radio plaatsen. Het kost als ik het me goed herrinner tussen de 12 en 15 euro.
Je stuurbediening evenals je scherm ben je kwijt dat werkt niet meer..... Vond ik zelf zeeer spijtig heb dan voor het scherm maar een 7 inch tft gezet.

Cheers Roel

Stefan

Blijkbaar moet je toch iets halen om een andere radio erin te monteren....
Stuurbediening kan echt wel behouden blijven bij diverse radio's!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roel uit Belgi

Dat is het eerste dat ik er van hoor. Mij hebben ze altijd verteld dat dat niet kon  :-\ Tot groot ongenoegen. Weet jij me dan te vertellen als dat te behouden valt voor een ioneer radio????

Greetz

Stefan

Bij mijn radio (een wat oudere Kenwood) is het idd ook niet meer mogelijk om sturbediening te behouden dmv een speciaal kabeltje.
Echter bij de huidige nieuwe modellen van diverse fabrikanten is dit wel mogelijk.
Ook voor Pioneer zijn er modellen bij, het lukt niet als je radio al "oud" is.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bas1984

hmmm......

wil dus egt wel me stuurbediening houde.....
eens kijken bij welke radio's dit kan.....als iemand dat weet?

wil waarschijnlijk zelf een pioneer of een alpine....

want de originele moet egt eruit... want hij kotst mij gekopierde cd's eruit  :(

Roel uit Belgi

Een pioneer DEH-P6700MP uit de cataloog van 2005 3 dagen oud ;D
Die zal toch nog wel niet oud zijn zeker?? Maar heb jij enig idee dan waar je dat kabeltje moet zoeken???

Greetz Roel

Erik van der Velde

Marc Brouwer heeft deze radio ook en heeft het ook op z'n stuurbediening aangesloten. Neem anders even contact met hem op

Remco v.K.

zie pioneer catalogus: klik

solidsjakie

Ik heb mn sony ook op de originele stuurbediening. Kabeltje van 50 euri van connects2. Kon er ook 1 van 100 euro kopen, dan had ik het display ook nog.

Dit gaat over een Sony.

Voor andere merken zijn ze ook wel te krijgen, alleen moet je dit wel direct vragen of dit kan om teleurstellingen te voorkomen.

Roel uit Belgi

En op welke uitgang moet je die kabel steken dan??? De cd wisselaar toch niet daar zit men  tft scher al....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev