Advertenties


Cars & Coffee - 28 juni 2009

Gestart door Kenny Mattheus, 15 juni 2009, 17:50:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kenny Mattheus

2 weken geleden stond ik op een meeting in Zonhoven met de clio, hier sprak iemand mij aan of ik interesse had in deze meeting.
Deze is helemaal NIET tuning gerelateerd, maar meer gericht op beperkte edities, sportwagens etc...
Misschien dat er iemand van op de club nog een auto staan heeft of gewoon zin om eens te komen kijken (Knokke ligt tegen Nederland)
Iemand die interesse heeft om er te gaan staan, stuur mij dan ff een pm, dan stuur ik de contactgegevens door.
Ik ben er misschien met de clio aanwezig, als deze tegen dan op tijd klaar geraakt...

Geachte,

Bedankt voor onze korte kennismaking afgelopen zondag in Zonhoven ....

Als bezitter en liefhebber van een bijzondere wagen, breng ik U graag op de hoogte van de 'Cars and coffee' bijeenkomsten van (super) sportwagens en andere exclusieve, zeldzame of speciale wagens.

Cars and Coffee™ is in de Verenigde Staten al jaren lang een doorslaand succes, oorspronkelijk bedacht door Josh Ruddick en Brent Ferguson, klein begonnen en nu een evenement wat niet meer is weg te denken uit de Amerikaanse automobiel scene. Ruddick en Ferguson, de mannen achter www.carsandcoffee.info weten nu wekelijks tijdens hun evenementen duizenden liefhebbers te trekken'

Sinds 2008 worden er door ons ook bijeenkomsten in de Benelux georganiseerd. Variërend van traditionele events (C&C Rotterdam), aangeklede events (C&C Antwerpen - Hangar 29), roadtrips tot aan de Runway Day (1/4 mile sprints waarvoor we onder andere al 9ff, een Koenigsegg, een Ferrari 612 en een Carrera GT voor hebben ingeschreven).

De basis draait om C&C waardige auto's (supersportscars, exclusief, gelimiteerd, klassiekers, bijzonder,  etc.), hun eigenaren, de liefhebbers ... en natuurlijk een goede kop koffie.

Op 28 juni aanstaande zal 'Cars and coffee Knokke' plaatsvinden. Momenteel zijn we met de laatste besprekingen bezig, zodat de locatie bekend gemaakt kan worden. Mocht U interesse hebben om deel te nemen aan een van onze evenementen hoor ik graag van U.

Met vriendelijke groet,


Joeri Schlösser
Cars and coffee Benelux

... kleine uittreksel uit de opkomst van de laatste meeting in Antwerpen ...
5 x 9FF Porsche's (waaronder de GT9R .. snelste streetlegal car), De Tomaso Pantera, Ferrari 360 Challenge Stradale, Ferrari 360 Modena, Ferrari 430 Scuderia, Ferrari F355, Ferrari F430, Ferrari F430 spyder, Fiat 500 Abarth, Lamborghini Diablo VT, Lamborghini LP560-4, Lamborghini LP640 Roadster, Alvis TA21 Drophead Coupe 1952, Aston Martin DB9, Aston Martin DB9 Volante, Aston Martin DBS, Aston Martin V8 vantage coupé, Aston Martin V8 Vantage N400, Aston Martin V8 vantage roadster, Audi R8, Audi R8 PPI, Audi RS4, Audi RS6 Avant+, Audi S8, Audi TT-S, Bentley Continental GT, BMW 330CI SMG, BMW 335i white carbon edition, BMW 535 touring (2008), BMW 760iL Individual, BMW Isetta 300, BMW M3, BMW M3 CSL, BMW M5, BMW M5 Touring, BMW Z4 Coupé, BMW Z3 Coupé, Chevrolet Corvette C5 Indy Pace car, Chevrolet Corvette C6, Chevrolet Corvette Z06, Chevrolet Corvette ZR1, Chrysler 300c Startech, Ford GT (x2), Ford Mustang (McQueen), Ford Mustang Convertible, Honda S2000, Jaguar E-Type V12, Jaguar S-Type R, Jaguar XK 120 1954, Jaguar XKR Cabriolet,  Lexus IS-F, Lotus Elan, Lotus Elise S1, Lotus Elise S2, Lotus Exige, Lotus Omega, Maserati GranSport, Maserati GranTurismo, Maserati Quattroporte, Mercedes-Benz Brabus ML63, Mercedes-Benz CL63 AMG, Mercedes-Benz SL500, Mercedes-Benz SL55 AMG, Mercedes-Benz SL63 AMG, Mercedes-Benz SLK55 AMG, Mini Cooper S, Mitsubishi Lancer Evo 7, Mitsubishi Lancer Evo 8, Mitsubishi Lancer Evo 9, Mitsubishi Lancer Evo X, Opel GT (Humboldt-OPC), Opel Kadett GTE Gulf 1976, Porsche 356 B, Porsche 911, Porsche 930 Turbo, Porsche 993 Carrera 2, Porsche 996, Porsche 996 Carrera 4S, Porsche 996 Turbo, Porsche 996 Turbo Cabriolet, Porsche 997 Carrera 4S, Porsche 997 Carrera S, Porsche 997 GT2, Porsche 997 GT3, Porsche 997 GT3 RS (x3), Porsche 997 Mk2, Porsche 997 Turbo, Porsche Carrera GT, Porsche Cayenne Turbo S, Porsche Cayman S Exclusive, Sportec SC300, Sportec SP380, Renault Clio RS 197, Rolls Royce Phantom Drophead, Saker GT, Shelby GT500, TVR Cerbera, Venturi GT400 Trophy, Farbio GT.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev