Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meegaantje

Ok Mark Dank je wel fijn dat het er ruimdenkend aan toe gaat hier. Groet
Megane 2 Grand Tour lpg 1.6 2008

Ruudy48

Dag allen,

Graag zou ik me voorstellen op het forum!
Mijn naam is Rudy Koster, 24 jaar oud en woon in Groningen.

Sinds augustus dit jaar in het bezit van een Megane Coupe III uit 2012, 1.5 diesel met 110 pk.
Mijn vorige auto, een Mitsubishi Colt 30 Jahre is een benzine en dat kon vanwege de kilometers niet meer uit.

In mijn vrije tijd ben ik graag met de auto bezig. Zowel het poetsen, polijsten en onderhouden vind ik leuk. Daarnaast plannen maken in Photoshop (amateurniveau) en met plasti-dip uitvoeren behoort tot de langetermijn planning.

Hieronder een foto van de auto zoals hij er nu bij staat! :)


Groet, Rudy



Fluppie


Joske

#6289
Dag mede Megane-rijders..

Ook ik zal me even voorstellen, had stiekem hier en daar al wat gevraagd...maar zal nu eerdaags officieel lid gaan worden  :)

Ik ben Jos(ke) uit Midden Nederland en rij sinds juli dit jaar een Renault Megane 3 Grandtour 1.6 16v.



De eerste indruk:  !-!

Opties/aanpassingen:

Ondertussen heb ik m'n (defecte) navi-scherm vervangen (met dank aan een medelid)...ik ben waarschijnlijk één van de weinigen met een Carminat Live ZE in een benzineauto: )
Verder heb ik achteruitrijsensoren in laten bouwen en de achterruiten laten tinten.
Op korte termijn ben ik van plan om langs de tuner in Amersfoort te gaan, net een paar pk en wat koppel meer lijkt me wel fijn.

Ik hoop dat ik hier net zoveel kan leren / delen / meedenken als ik bij andere fora heb kunnen doen (van de concurrenten : )

Gr Joske --


MadBull

Welkom en veel veilige en plezierige kilometers gewenst!
Blijven mooie auto's. Waar heb je je ruiten laten tinten en
qwanta costa?  o-)

Joske

Thanx!

Bij Vrekadesign(.nl)...was ca Euro 200,- kwijt voor alle (7) ruitjes.
Prima bevallen.

Gr

MadBull

Ziet er inderdaad erg mooi uit! Kan je zelf niet voor prutsen...

Marcel2.1


Jordy

Hallo Allemaal!

Het lijkt me wel op zn plaats om mezelf voor te stellen omdat ik al ruim 2 weken hier op het forum aan het rondneuzen ben ;)

Ik heet Jordy Bierlee,  ben 38 jaar,  woonachtig Helmond in het gezellige Brabant samen met mijn vriendin en 2 kids.
Voor mijn werk(rij-instructeur cat.B) rij ik in een Renault Clio 2014 en heb naast een Vw Passat 3b 1.8 16v nu ook een Renault Mégane 2 Grandtour 1.6 16v Authentic comfort gekocht.8

Toen mijn rijbewijs in bezit was ging ik al met auto's aan de gang: caraudio, styling, motortuning, autoclubs, meetings...een virus waar ik nu nog steeds niet van genezen ben  8)7 :D

Voorgaande autos:
- Citroën Ax 1.1
- Vw Golf mk2 1.6
- Vw Golf mk2 1.8 16v GTI
- Nissan Sunny 1.6
- Honda Crx 1.6 vtec
- Honda Civic 1.5 sedan

Huidige project auto: VwPassat 3b 1.8 16v uit 1998




Huidige gezinsauto: Renault Mégane 2 Grandtour 1.6 16v uit 2005




Er zijn al een aantal mods gedaan of ik ben ermee bezig, in ieder geval het hobbyen is weer begonnen :9~


Donovan178

Goede middag,

Ik ben Donovan sinds kort de trotse bezitter van een megane uit '99
Mijn eerste Renault en ben wat aan het sleutelen en wil graag ook wat aanpassingen maken.
In het verleden al veel bezig geweest met andere auto's dus niet onbekend in die wereld.

Nikk

Welkom Donavan,

Welk model Megane heb je en aan welke aanpassingen zit je te denken.

Mvg, Nikk
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02


Donovan178

Citaat van: Nikk op 10 oktober 2017, 19:40:12
Welkom Donavan,

Welk model Megane heb je en aan welke aanpassingen zit je te denken.

Mvg, Nikk



Ik heb een megane 1 uit 99 en wil graag blauwe lampjes achter me tellers inplaats van oranje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev