Advertenties


Verborgen opties, knopjes, enz enz

Gestart door Yskonyn, 7 juli 2006, 12:29:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels van Dijk

En daar hebben ze vast en zeker wel zin in o-)

Boy


wouter arnouts

bij mij is het ook niet megane phase 1 1.6 8v maar geloof dat de vorige eigenaar dat uitgeschakelt heb grtz

madmaus

Citaat van: Yskonyn op  7 juli 2006, 12:29:30


De panic-button inhouden tot hij piept geeft de anti-carjacking optie in de 2-tjes, dit werkt ook in de 1-tjes als ik het goed begrijp?
Om maar de eerste optie af te vuren.  Y

Dit werkt bij mij dus niet.
panic-button is dan toch de knop voor alarmlichten?

Patricklauw

Is dat niet de knop om de deuren op slot te doen en om de functie Auto-op-slot-tijdens-het-wegrijden aan te zetten?

Yskonyn

Ja idd. De 'panic-button' is de knop om de deuren op slot te doen, die je op het middenconsole aan de rechterkant zit.

Dat 'deuren-dicht-tijdens-het-wegrijden' werkt bij mijn wagen dan weer niet...

madmaus

Die had ik ook al geprobeerd die doet ook niets  :q

Kj

@ Yskonijn, je moet de knop waarmee je alle portieren ineens vergrendelen kan 5 tot 10 seconden vasthouden. Dan zou deze optie moeten werken.......

Patrick

Volgens mij werkt dit alleen bij de fase 2, en niet bij de fase 1

ForeverYoung

Ook niet bij alle phase 2's (check maar eens welke auto's de mensen hebben die het in dit topic al geprobeerd hebben ;) )

Heeft vast weer iets met ECU of uitrustingsniveau etc. te maken.

Yayo

Gister de tip van Kees-Jan geprobeerd en het werkt. De anti carjacking Y.  Inderdaad een seconden of 5 a 10 de panic-button ingedrukt houden hoor je een piepje en voila, hij doet het _o_. Weet alleen niet hoe ik het moet uit zetten  :D.... iemand?
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Stefan

weer 5 tot 10 seconden ingedrukt houden....... :?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Kj


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ForzaMollie

knopje van de dagteller-reset inhouden en de auto op contact zetten. Dan springen bij een ph2 de tellers in de test stand :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev