Advertenties


Auto wassen / poetsen ...............

Gestart door mickeynox, 20 juli 2005, 13:16:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mickeynox

Ik wil wel es weten wat jullie gebruiken om je auto te wassen/boenen. (kweet het niet het leukste van de auto, maarja moet wel gebeuren)
Ik wil zelf wel zo'n boen machientje gaan kopen, maar weet niet of dit wel goed werk en of je er geen kringen mee krijg.
En met welke spullen hebben jullie de beste ervaringen???

Mvg Martijn

sebastiaan

Niet die machine gebruiken iig. Sinds de sponsormeeting in Dirksland gebruik ik meguiar's en dat is heerlijk poetsen ;D ;D

mickeynox

Ja ik heb op automaxx ook wat spullen van meguiar's meegenomen, maar zo'n machientje leek me wel handig. Maar is dus niet aan te raden  :-\

peterachterop

als je hier niet goed mee overweg kunt dan is het mogelijk dat je door de loplaag van de lak heen brand

mickeynox


Stefan

#5
ik heb ooit ook zo'n poetsmachine aangeschaf en wel eens gebruikt.
dat was meer voor het globale werk.
Om de auto echt helemaal op te poetsen is het nog steeds een kwestie van zweten met een zachte doek in je hand.
wat betreft poetsmiddel zijn er diverse goede spullen, dat Meguiar's schijnt idd goed spul te zijn, sommigen zweren erbij, maar het kost dan ook een paar knaken.
Ik gebruik het (nog) niet en die van mij glimt ook als een tiet...... ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

wess

ik heb nieuwe schoonmaak materialen binnengekregen...........WAANZINNIG SPUL :D

zelfs ik ga nu m'n auto schoonmaken

Erik van der Velde

Ik gebruikte steeds autoglym. En sinds een paar maanden ben ik over gegaan op programma 5  ;D

MB82

Ik moet nog steeds een probeerzakje van Meguairs uitproberen, heb nu Turtle wax. Je bent wel altijd erg trots op jezelf en vooral op de auto na een paar uurtjes poetsen :D

ThE-BaKeR

Turtlewax voor de lak, bumpercleaner voor de kunststof delen en cockpitspray voor interieur.  :D

Erik22

poetsen, makkelijk als je het met 2 man doet.. dan ben je zow klaar klein uurtjhe ofzo

Decepticon#1

Das toch prachtig werk vind ik...als het om mijn eigen coupe gaat. Muziekje aan, garagedeur open en heerlijk poetsen. Inclusief wasbox doe ik er een uurtje of 4 over...en dan daarna lekker cruisen of naar een meeting...geweldig!  :D


nico

#12
? Ik heb mn megane nog nooit gepoetst ::) :) ;D :D

mickeynox

dat meen je nie. kwas hem wel 5x in de week. en boen hem 1x in de twee maanden :P

nico

Citaat van: mickeynox op 23 juli 2005, 23:07:19
dat meen je nie. kwas hem wel 5x in de week. en boen hem 1x in de twee maanden :P

Hij gaat wel bijna elke week op de zaak door de wasstraat ;D.
Ik heb denk ik een makkelijke kleur heb, Boreal zilver, die hoeft niet zonodig gepoetst te worden :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev