Advertenties


leuk als eerste auto ?

Gestart door kevinbreda, 3 mei 2013, 02:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevinbreda

hallo

ik ben druk bezig met me rijbewijs maar wel aant zoeken naar een leuke auto dus ik kwam deze tegen

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/renault/m664242036-renault-megane-1-6-e-coupe-1998-blauw-vol-nieuw-apk-sport.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

wat vinden jullie er van

op de fotos is de barst in de ruit niet te zien en de schade op bestuuurders stoel die fotos zou ik nog even probere op te lossen

hij is net weer opnieuwe gekeurt












mvg kevin

Felix

Ik zou nog ff doorsparen en voor een jongere megane met een lagere kilometerstand gaan ;)

Een rode bijvoorbeeld (moet je wel van houden) http://link.marktplaats.nl/662387113

Een zwarte: http://link.marktplaats.nl/669927193

Blauw: http://link.marktplaats.nl/665746275

kevinbreda

maar wil een auto die niet boven de 1000 euro is

want is mijn eerste auto om mee te beginnen

en heb vrienden die ook opleiding/automonteur zijn dus dingen vervangen enzo zou al goedkoop gedaan worden

de distrubitieriem is 40duizend km vervangen


en nogmaals het word een beginners autoje

Heatzone (Mark)

Je kan best een leuke megane 1 phase 1 vinden, maar deze zou ik laten staan... De auto ziet eruit alsof de eigenaar er niet zo zuinig op is geweest. Als eerste auto is de Mégane in het algemeen een goed begin !-!

Felix

Als je je budget iets bijstelt heb je een mooie megane met minder kilometers en een jonger bouwjaar. Die kosten was je bij jouw voorstel in ieder geval al kwijt geweest aan een nieuw interieur :D
Deze bijvoorbeeld: 1250 euro
http://link.marktplaats.nl/663775131

kevinbreda

#5
Ja, ik vond hem er verder goed uit zien, op zich. Engiste minpunten zijn tot nu toe de voorruit en de bestuurders stoel. Ben al wel rond aan 't kijken wat het zou gaan kosten, zo'n stoel.

Zat er gewoon aan te denken om een bestuurders stoel te halen bij de sloop, als ze die hebben. En er kan nog tot een bedrag aan gesleuteld worden, dus dat is ook nog een optie. De auto staat voor 800 te koop en die vriend van mij die mee gaat, is nogal goed in onderhandelen.

En misschien is er iemand hier op het forum en die in de buurt woont die misschien zo lief zou willen zijn om te gaan kijken naar de auto. Hoe die er in het echt bij staat.

[EDIT]Berichten samengevoegd & leesbaar gemaakt :police:

kevinbreda

sorry en bedankt ben niet echt goed met al die lees tekens en zo:(

Dante

No worries. Het was me meer om de 3 berichten na elkaar te doen, maar ach... Ik was toch bezig :P
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

#8
Met een budget van 1000 euro en een voorkeur voor een blauwe zou ik voor deze phase 2 gaan, en die vriend van je er nog wat af laten praten. Is veel completer uitgerust, en een 16V. Die lexuslichten en hoge spoiler zijn bijzaken, dat kan altijd later nog.

Beetje meer power? Dan deze 2.0 16V misschien?

kevinbreda

ja die 2 liter is ook wel leuk

maar ik hoef geen auto die klaar is verder

wil zelf bij deze ook wat ervaring op doen kwa sleutelen en zo ben nu nog beetje met ouwe hobby bezig veel aan scooters enzo

en nu wil ik gaan overstappen naar autos

net als die stoel ja shit happen's dat had mij ook kunnen overkomen dat is gwn stoel hoes er over en je ziet er niks meer van

en die zou ik dan willen vervangen voor een anderen als ik die toevallig tegen kom

en die ruit ja daar vind ik dan waarschijnlijk nog wel op

Jacques

#10
Duidelijk. Je zoekt gewoon een auto waar nog wat werk aan zit en die mag best wat meer kosten als een goede auto.

Om eerlijk te zijn. Aan het onderhoud van een auto heb je al je handen vol. Het is mooi meegenomen als die al in goede staat is.

Roadkill (Michiel)

Die rode die Felix aan gaf zou ik laten staan, 5 verschillende kleuren rood is wat teveel van het goede :D

Als je slim bent ga je voor een goede (vvor zover dat kan met je budget ;-) ) sleutelen ontkom je niet aan, maar zorg dan ook dat de auto het waard is, Meggies zijn hele fijne auto's maar kunnen je ook op kosten jagen. Als je echt een sleutel auto wilt dan zou ik voor een 2liter IDE gaan, rij je jong(er) en je krijgt er bijna geld op toe, maar sleutelen mag je dan zeker (of je hebt pech en je hebt net de enige IDE die het altijd gewoon doet :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

#12
Neem dan een mégane waarvan de lak nog in goede conditie is en weinig tot geen roest, als dat zo is dan is de eigenaar er meestal zuinig op. Dan maakt de km stand eigenlijk niet zo veel uit, die kun je dan met 2 ton op de klok nog rustig kopen.  ;)
En wat michiel ook al zegt: sleutelen komt vanzelf wel. :) Maar het moet natuurlijk geen bodenloze put voor de portemonee worden.  :neen:

BadEend

#13
Met een budget van 1000 euro moet je wel een phase 2 op de kop kunnen tikken.
Als je goed bent in afdingen tenminste.  :q

Fubar (Marcel)

@BadEeend, dan moet 'ie wel van alles mankeren + verwaarloosd onderhoud........
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev