Advertenties


Dashboard spuiten

Gestart door Umpire (Robin), 6 januari 2013, 14:35:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J to the H (Jeroen)

Hey Robin, ziet er goed uit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Maar wel even een opmerkingetje: Ik zie dat je het draaiwieltje voor je luchtrooster hebt laten zitten...
WHY?  :?

Umpire (Robin)

Welke bedoel je Jeroen? Alle schuivers zijn eruit en gespoten hoor haha
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

J to the H (Jeroen)

ik breek ff je copyright:






die dus  :q

Umpire (Robin)

Hier gaat een copyright rechtszaak aan te pas komen hoor!

Nee maar even serieus, waarom niet? Of zeg ik nu iets heel stoms haha
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

juul

Zo kan je het hele stelwieltje spuiten en niet een klein stukje (wat je op dat moment ziet).
Als je hem dan verstelt zie je de originele kleur weer.

Umpire (Robin)

Ik heb steeds de doorlaatklepjes geopend en weer gesloten zodat elk deel van het wieltje zichtbaar was, dus dat is geen probleem geweest:)
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Umpire (Robin)

Staan weer een paar foto's op!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Umpire (Robin)

Het eindresultaat staat er nu ook op:)
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Heatzone (Mark)


Heatzone (Mark)


Heatzone (Mark)

Netjes gedaan! Ziet er goed uit :)

Dirk Kuipers

Mooi hoor.

Persoonlijk zou ik nu ook nog kiezen voor mooie tellerringen en eventueel een mooie ring om de pook van je versnelling.
Deze is overigens ook erg makkelijk in te korten, vind ik ook veel mooier staan (kun je wel nalezen in mijn projecttopic).

Zijn je vingers er niet afgevroren? Niet echt een lekker temperatuurtje om nu bezig te zijn? :)
Het ijs staat op je ramen.

Karin

Ziet er netjes uit Robin.

Umpire (Robin)

Bedankt allen:)

De ringen om m'n tellers komen nog, een nieuwe pookknop en hoes komen ook nog. Misschien ga ik inderdaad wat Dirk zegt even een stukje inkorten.


Next up zijn de deurpanelen. Maar ik ga eerst als het salaris weer gestort wordt lid worden:D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dennis Postma

Ziet er sjiek uit zeg.  _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev