Advertenties


Dashboard spuiten

Gestart door Umpire (Robin), 6 januari 2013, 14:35:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

Wie o wie heeft er ervaring met het spuiten van het dashboard?

Ik weet dat Dirk Kuipers dat heeft gedaan, maar ik zou graag willen weten wat het makkelijkste is.

Alles is er nu in principe uit, behalve het lichtgrijze gedeelte, dit is het laatste wat ik momenteel nog moet spuiten. De auto staat echter op straat voor de deur en ik heb geen schuur oid waar deze in zou passen.

Wat denken jullie dat het handigste is, het lichtgrijze gedeelte eruit halen, spuiten en weer terugplaatsen.

Of alles afplakken en in de auto zelf spuiten.

Moeten allebei de deuren echter wel dichtkunnen..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Karin

Ik zou het niet in de auto doen. Je hebt toch altijd een fijne nevel bij spuiten.

Colin

Als je het goed afplakt (ala dirk kuipers dus) is er niks aan de hand.

Ik weet niet hoe strak je het precies wil hebben want anders ben je nog wel even zoet met schuren etc.

Spuiten zou ik zowieso in een dichte ruimte doen, maar het is dus deels afhankelijk hoe strak je het precies wil hebben.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Umpire (Robin)

Spuiten doe ik ook in de schuur, dus een dichte ruimte is geen probleem.

Heb alleen problemen met dat lichtgrijze deel eruit halen. 4 moeren (links boven en onder en rechts idem) eraf, twee schroefjes boven het stuur eraf. alleen lijkt onder in het midden nog vast te zitten..

Zouden die deuren dan nog dichtkunnen als ik het in de auto zelf laat?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Colin

Dan kun je de zijkanten niet spuiten. Heb je het asbakje etc ook losgemaakt?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Umpire (Robin)

jazeker, alleen het lichtgrijze zit er nog in.

dit gedeelte dus, Radio even wegdenken, die had ik even aangesloten om wat muziek te hebben tijdens het schoonmaken....:


Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

juul

Als je die grote moeren losmaakt komt je hele dashboard los.
Dan zou je hem binnen kunnen spuiten en hoef je niet de hele auto af te plakken.

Umpire (Robin)

dat is dus het probleem, hij komt overal los, behalve in het midden onderaan. achter m'n pook zegmaar.
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Karin

Ik heb iets gelezen over een paar schroeven aan de binnenkant van je asbak (kan het mishebben). Heb het zelf nooit gedaan.

Umpire (Robin)

Klopt Karin, dat is voor als je je middenconsole eruit wil halen, het donkere gedeelte dus. Die is er ondertussen al uit, nu het lichtgrijze nog..

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Karin

Jij bedoelt waar het dashboardkastje zit enzovoort? Sorry dat weet ik dan niet. Misschien kan je nog iets vinden daarover met de zoekfunctie.

Umpire (Robin)

klopt, waar je kastje zit tot aan waar je zekeringen zitten aan de bestuurderskant. Lang ding..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Karin


Umpire (Robin)

dat is juist het donkere gedeelte dat ik er al uit heb..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Benjamin Renon

Heb je alle boutjes in de buurt van je verwarmingspaneel los? Zullen er ongeveer 6 kunnen zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev