Advertenties


Originele lichtmetalen velgen Megane '97

Gestart door mab, 1 april 2012, 10:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Ja en dan na de eerste regenbui waarschijnlijk met ingekorte motorkap,heb je toch die energy meuk genomen...... :(
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!


Tedo

Mijn pa rijdt ook al jaren naar tevredenheid met Michelin Energy's.
Ik denk dat wij andere eisen stellen, Michiel.

mab

Citaat van: Tedo op 12 april 2012, 23:10:22
Mijn pa rijdt ook al jaren naar tevredenheid met Michelin Energy's.
Ik denk dat wij andere eisen stellen, Michiel.
Ja jongens, ik ben de 18 al enkele decennia gepasseerd, ben geboren toen The Coasters een hit hadden met Yakety Yak, en maak vrijwel niet al te vaak meer haakse bochten dus als de banden de auto een veilig weggedrag bezorgen is dat prima. Ga wel redelijk snel de diverse rotondes op en af en verminder dan zo weinig mogelijk m'n snelheid, iets wat prima kan met deze auto.

Roadkill (Michiel)

Ik ben de 18 ook al een tijdje gepasserd hoor (sterker nog mijn dochter word alweer 18 dit jaar)en mijn race aspiraties liggen ook alweer een paar jaar achter me,maar zou die rotondes echt anders gaan doen bij regen hoor,heb met verschillende auto's ervaring met deze energy savers,en eigenlijk geen fijne op nat wegdek. Het kan misschien schelen dat een Meg1 niet zo zwaar is als een meg2. Maar ik koop ze iig niet meer,ik wil banden die met droog en met nat weer grip behouden...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mab

#65
Gisteren even een eind wezen rijden met die Michelin's, om de LM vergjes, maar bevallen uitstekend tot nu toe.
Zijn lekker stil, geven droog voldoende grip en weinig rolweerstand. Zijn 185/65R14 geworden ipv 185/60R14 maar is verder prima.
Rijdt ook met nat wegdek als op rails.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev