Advertenties


19 Augustus 2012 - Tuning for animals IV te Meer (Belgie)

Gestart door Ard Klok, 7 maart 2012, 16:21:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy.


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

@Dante. Begrijp je reactie en had er ook graag bij willen zijn. Mocht de weersverwachting worden bijgesteld (naar voor mij aangenamere temperatuur) dan kom ik nog wel die kant op. Het komt er eigenlijk op neer dat ik momenteel erg slecht tegen de hoge temperatuur kan en het dus niet zie zitten met de voorspellingen voor het weekend. (had ik eigenlijk nooit last van). Zal de leeftijd wel zijn 8)7.

Karin

Ik zeg het bij deze ook maar af. Weet nog niet of ik de woning krijg maar ik sta ook nog voor een andere op de nominatie, dus ik ga er vanuit dat het verhuizen dit jaar wel gaat gebeuren.

Benjamin Renon

Wel jammer. Het zou wel erg warm worden zondag. Ik weet niet hoe de dieren die daar zijn zich gaan houden, maar als ze net zo weinig water hebben als vorig jaar dan wordt het toch niet fijn voor ze.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Ik hoop ook voor de dieren dat ze betere voorzieningen hebben, anders heb ik echt medelijden met die dieren.

MaikelRMC2.08v

ja ik laat mijn vogel toch maar thuis.. heb nog even gedacht aan een opblaasbadje.. maar ik denk niet dat ik daar genoeg flessen water voor in mijn coupe kan passen..

mijne is gelukkig nog niet verlaagd, dus ik kan altijd de schaduw opzoeken onder mn auto!!  :afro:

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Was leuke meeting vorig jaar,ik moet alleen storingsdienst draaien nu dus ik kan niet mee.

Voor diegene die gaan weer veel plezier toegewenst.

Koentje

Jammer genoeg ken ik mijn velgen er nie onder leggen omdat er nog geen banden omheen zitten.

Zoals Dante vroeg, waar verzamelen we?

Koentje

We zouden hier kennen verzamelen.

Bagven Park, Breda West, Breda

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Dante

Ik zou zeggen 09:45u daar verzamelen. We zijn maar met een paar auto's dit jaar... :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev