Advertenties


19 Augustus 2012 - Tuning for animals IV te Meer (Belgie)

Gestart door Ard Klok, 7 maart 2012, 16:21:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ard Klok

Zelfde adres als vorig jaar transportzone Meer-Hoogstraten.
Gps:50 meter van de meeting af : Joost Truckstop
Europastraat 10
2321 Meer
Belgie

Vorig jaar top-meeting met +-5-600 auto's,de locatie is geweldig en makkelijk te vinden.
Zoals ieder jaar gaat de opbrengst naar dierenasiel Veeweyde en de Seasheperds !!! Tuning for animals III kom zo maar eventjes € 6000 wegschenken aan Veeweyde en de Seasheperds!!!
Daarom rekenen wij dit jaar op een (nog) grotere opkomst zodat wij weer veel dieren kunnen helpen.
Geen enkele reden is geldig om niet aanwezig te zijn
Ook zoals vorige keer weer serieuze ice-prijzen te winnen, food en drinks voorzien(!!), en laat de sfeer weer zo geweldig zijn als vorige jaren.
De catering komt met hun grootste wagen EN apparte drankstand, om de wachttijden op eten en drinken zo kort mogelijk te houden
Db-drag racing Benelux is aanwezig met een tripple pointer!!
Iedereen kan meedoen in de ministreets, BIG fun verzekerd!!!
Er is ook weer een verkiezing voor de mooiste huisdieren, dus breng uw krokodil (niet uw schoonmoeder!!! ), hond, kat, goudvis ofwat dan ook mee, en maak kans op fantastische prijzen!!
Toen uw goed hart en kom massaal af naar tuning for animals IV, samen maken wij er net als vorige jaren een onvergetelijke dag van.
Tuning for animals bracht tot nu toe al € 15000 op.  (Tfa 1: € 4000, Tfa 2: € 5000, Tfa 3: €6000. Ik hoop stilletjes op € 7000 voor Tfa 4
Meer info volgt nog,hou deze topic zeker in het oog!!!


Dante

Ik hoop er weer bij te kunnen zijn. Vorig jaar was erg leuk & lekker weer...!-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik zal der over na denken, als ik kom neem ik genoeg water mee :P Ik ging kapot vorig jaar :D

Karin

Het was die dag ook bijzonder warm Rogier en niet genoeg drinken te verkrijgen, dus het was niet zo gek die hoofdpijn.

Rogier

Ik had genoeg drinken bij me, maar de verkeerde, ik had alleen maar energie drank bij me :P gebeurt me geen 2de keer meer ahha

Karin

Ga je nu zo'n jerrycan als Benjamin meenemen?  :D

Roy.


Rick Santbergen


Benjamin Renon

Even in mijn agenda zetten. Heb wel weer zin in een Belgische meeting.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

hmm de verleiding is wel erg groot om hier na toe te gaan, alleen ga die week erop na disneyland met de auto, dus ga der nog eventjes over na denken het is wel lekker in me vakantie :P

Dante

Gewoon komen, Rogier :q
't Is voor een goed doel... ;) :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Truckertje

Dante

Ik heb net even gekeken & ik ben vrij die dag, dus...:

- Dante (MegI Break)
-
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn


Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev