Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 44

Gestart door Stefan, 10 september 2012, 22:03:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Renegade (Mark)

Het probleem met polyester voor de achterbumper en sideskirts is dat het dan niet bepaald matched met de voorlip. Deze spuiten is geen optie aangezien de lak er 5min na het monteren al vanaf geschraapt zal worden, omhoog is nog minder een optie omdat ik eigenlijk meer aan het denken ben aan nog iets omlaag :D

Edwin Postma

Haha _o_
Maar een orginele phase 1 megane lip past dat niet dan? l-
Truckertje

eliatuning

lip ook van polyester maken he, vooraan :-)
probleem dadelijk opgelost :-)
rather low and slow than high and fast

Renegade (Mark)

Een polyester lip kan niet veel hebben had ik al gezien op andere fora :q die zou al scheuren als ik de straat uit rij hier.

Roadkill (Michiel)

Ja en dat geld waarschijnlijk ook voor de zijskirts en een eventuele achterlip...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Karin

Dante, er zit geen spellingscheck op het forum, ga jij nu de spellingscontroleur  :police: worden  :D :D

Tedo

@Dante:  !-!
Ach, zo lang het geen me (i.p.v. mijn of m'n) auto is, stoor ik me er maar niet zo aan.

mark

Ja haha  :)  En ik ben natuurlijk ook maar een simpele automonteur he  :D

Renegade (Mark)

Wielen zijn er lkkr uitgekomen rogier _o_ nog even wachten tot mijn geldboompje wat nieuwe blaadjes heeft en alle onderhoud gedaan is dan kunnen de mijne ook weggebracht worden.

Karin

@Rogier, zijn netjes teruggekomen je velgen. Ben benieuwd als ze er onder zitten hoe dat staat.

Dennis Postma

@Rogier. Dat zijn weer knappe wielen geworden zeg, prachtig. Ik weet haast wel zeker dat ze super dik onder je auto zullen staan. En volgende upgrade? Vetel, vertel....  :)

Rogier

Dank jullie wel voor de positieve reactie's !-!.

Me volgende upgrade staat vermeld in me projecten pagina Dennis, namelijk een rem upgrade, ik vindt zelf dat de originele schijven geen gezicht onder zulke velgen ;) ik twijfel alleen nog of ik die van de 16v neem of het gewoon bij de 8v hou.

Tedo

Strak geworden die velgen, Rogier.  !-! Niet echt mijn smaak, maar ze zullen in het voorjaar vast erg mooi staan onder je auto.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev