Advertenties


Vragen waar mee je zit!

Gestart door RENAULTJE, 31 mei 2017, 12:50:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RENAULTJE

Deze topic luidt "Vragen waar mee je zit" dit betreft vragen over van alles en nog wat, het is de bedoeling dat mede forum gebruikers vragen van andere weer beantwoorden. Omdat er nog niet zo'n topic voorbij is gekomen heb ik er eentje voor gemaakt!

Ik trap af;

Voor mijn Renault Mégane Coupe (DA) 1.6 16V uit bouwjaar 2000 ben ik op zoek naar een openluchtfilter systeem/cold air systeem, volgens mijn leverancier zouden alle 57i kitjes van K&N niet passen tenminste niet voor mijn type Coupe.
Nu is echter mij de vraag, zijn er mensen die precies dezelfde auto hebben die wel gewoon zo'n filterkit  hebben zitten?
Was getekend door Remco Aka Renaultje

mark29

Ik vraag mij af of je sommige dingen niet vind als je het op google intoetst en dan bij afbeeldingen kijkt?

Lucas Hermans

Leuk initiatief!

Natuurlijk zou dit ook in het klets maar raakje kunnen, maar we zullen eens zien hoe dit loopt !-!
In de RMC appgroep komen ook vaker van dit soort vragen voorbij. Stuur een berichtje naar Ruben en hij voegt je toe! Y

Om antwoord te geven op je vraag: Check dit BMC setje eens!

RENAULTJE

@Mark29, op Google vindt je van alles wat, dat klopt ja maar tot op heden moment heb ik nog niet iemand gevonden die precies dezelfde mégane heeft maar wel een openluchtfilter/cold air intake heeft ingebouwd aangezien al die 57i K&N kitjes niet passen op mijn auto volgens leveranciers. ;)

@Lucas Hermans, bedankt!! Ik heb nog nooit zo'n topic voorbij zien komen en aangezien er vaak mensen vragen hebben dacht ik dat het beter zou zijn om een topic te maken waar je alle vragen kwijt kunt en dat onze mede forumgebruikers ze kunnen beantwoorden, zo help je elkaar toch weer een beetje goed op weg haha! Over de filterkit gesproken, ik doe het meer voor het geluid (Dus als je gas intrapt dat je het wel goed kan merken/horen dat er een filterkitje onder de kap zit haha)! :P
Was getekend door Remco Aka Renaultje

mark

Idd gewoon van die 57i hete lucht filters afblijven.  ;)
Die bmc setjes zijn een stuk beter.  !-!

Of je gaat voor een espace v6 luchtfilter huis.
Maar dan moet je de accu verplaatsen, omdat je anders geen plek hebt voor het filter. :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev