Advertenties


Probleem met Renault can clip

Gestart door Berry, 24 juni 2016, 22:15:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Berry

Ik heb een Renault Can Clip gekocht met versie V155. Deze geïnstalleerd op een Windows 7 laptop.
Nu sluit ik deze aan m.b.v. de speciale kabel maar het programma ziet mijn Can Clip moduul niet.
Waarschijnlijk een driver probleem. Kan iemand mij vertellen hoe ik de drivers voor deze Can Clip moduul kan installeren.
Heeft iemand meer ervaring met deze software en de Can Clip.

mark

Dat werkt alleen met Windows xp.  ;) Heb ik namelijk ook gehad

Felix

Welnee, Windows 7 werkt ook prima
Drivers zouden gewoon gevonden moeten worden als je hem aan de auto en aan je laptop aansluit.

mark

Ow okeuj. Had toen met die lui van dat spul gemailt, en volgens hun had ik windows xp nodig.

Yorick

Wellicht moet je m openen als Administrator, je kunt bij eigenschappen ook kijken of ie als XP te openen is.

Felix

Of je clip versie even updaten  :)

Berry

Ik heb een laptopje met XP gekocht. En nu werkt het goed.
Met Windows 7 kreeg ik het met geen mogelijkheid aan de gang.
Kan ook aan de versie V155 liggen. Ik kan namelijk niets vinden op internet over deze versie. Wel over de V154 en de V156.

Heeft er iemand een PDF over de werking van het programma?

RobScénic

Windows moet wel 32-bits zijn.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

mark29

Als je bij de dealer gaat werken, krijg je gewoon en cursus hoor. Dat niks voor jou?
Vroeger voor de oude modellen, zoals megane 1, daarna nieuwe versie voor zoals megane 2, toen weer een andere clip uitvoering voor megane 3, en de andere renault modellen natuurlijk.
Er zijn 3 soorten modules zeg maar, weet niet of iedereen dit was opgevallen die met een clip werkt? Afhankelijk van wat je uitleest welk programma je krijgt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev