Advertenties


Klets maar raak DEEL 221

Gestart door Stefan, 4 juni 2016, 14:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem


rf1002

Citaat van: Tedo op 18 juni 2016, 07:55:01
Vervelend, maar ook bij een Alto gaat de accu leeg als je je lichten vergeet.

Waar, maar een Alto laat tenminste eerlijk zien dat je lichten nog aan staan en wacht niet stiekem tot het donker wordt...

Benjamin Renon

Ik heb ook een Meg 2 en als ik de lichten aan zou laten, dan krijg ik een toon te horen om me erop te attenderen. Ik heb de lichten op de automaat stand staan, maar met de lichten continue aan. Zodra ik de auto uit zet en een deur open gaat alles uit.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Had ik ook, en dit is voor het eerst dat ik hoor dat de lichten aan gaan in het donker, zonder dat de motor draait.....

Ik had vandaag een hele fijne auto tot mijn beschikking, de XC60 van mijn zwager, dikke tandemasser er achter maar keek om de 5 minuten in de binnenspiegel om te kijken of die er nog wel aan hing want voelen deed ik het niet.....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rf1002

#19
Ja raar he, die pieptoon heb ik niet. Maar heb wel meer storingen die ik nergens op internet terug kan vinden, net zoals het licht dat vanzelf aan gaat. De eerste keer zag ik auto staan met lichten aan, dacht shit dat is ###lig, wacht dat is mijn auto!
Slotje is wel gefixt, zat er gewoon verkeerd in. Blijkt dat je de slotcilinder erin moet doen als de deur in afgesloten stand staat, doe je het als de deur in geopende stand staat dan doet hij niks bij verdraaien sleutel.

juul

Ik wil mijn huidige carminat radio vervangen voor deze radio: http://www.autoradiostore.nl/product/692050/category-218353/kenwood-kdc-bt700dab.html
Nu wil ik wel graag mijn stuurwielbediening blijven gebruiken.
Maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Iemand een idee welke ik daarvoor nodig heb, en of ik nog iets anders moet doen
om het werkend te krijgen.

Tedo

Voor sommige radio's bestaan verloopstekkers. Geen idee of die er ook nog voor recente modellen zijn. Wel je radio nog wat goedkoper gevonden:

http://m.ebay.de/itm/Kenwood-KDC-BT700DAB-NEU-mit-Rechnung-von-04-2016-/262452439976?nav=SEARCH

(Even een voorstel onder de € 150,- doen)

Yorick

Weet iemand of een schroefset van de Még 1 ph 1 1.6e ook onder een Renault 19 16v past?

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Renault 19 16v had volgens mij de zelfde schokdempers als de Megane 1 2.0 16v

Je ken ook voor een Golf 2 G60 Schokdempers kijken, die zijn het zelfde als de sowieso de Megane 1 2.0 16v
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Yorick

Het is voor mij juist andersom Erwin.
Ik verkoop mn schroefset van een 1.6e, maar iemand vraagt of het onder zijn 19 16v past.

Op Facebook zegt iemand dat het past maar dat de schotels anders moeten, ergens anders lees ik dat de schroefset van een 2.0 16v past onder een 19 16v.

:?

Yorick

Warface & Frequencerz - Menace (D-Sturb Remix)



Dit is zo'n ziek vette plaat zeg. :9~










Ter info.  :q

Jacques

Citaat van: Yorick op  1 juli 2016, 10:26:24
Het is voor mij juist andersom Erwin.
Ik verkoop mn schroefset van een 1.6e, maar iemand vraagt of het onder zijn 19 16v past.
Op Facebook zegt iemand dat het past maar dat de schotels anders moeten, ergens anders lees ik dat de schroefset van een 2.0 16v past onder een 19 16v.
:?
Ik heb ze beide liggen: Nee ze zijn niet hetzelfde. R19 gebruikt 12mm bouten, megane F7R 14mm bouten. De fussee van de  R19 is 22mm dik, en van de megane F7R 24mm dik. Bij de megane staan de schokbrekers 10mm per kant verder naar buiten (zowel boven als onder) Dus met een beetje geluk en aanpassingen is het pas te maken.

Yorick

Maar past dan wel 1.6e op een 19 16v?

Jacques

Ik durf het niet te zeggen. Bij een 16V staat de veer uit het midden. Heb je zelf een 19 16v? Het fusse van een R19 16v is 22mm dik en heeft 12mm bouten. van een meg. 1.6 weet ik niets.

markklok

Toch wel prettig dat mijn werk 6km van België zit. (en er ook een goedkope pomp zit)

!-! :grin:

1,23 is de moeite  ! :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev