Advertenties


[2.0 16v p1]2 vraagjes

Gestart door harrienak, 5 oktober 2004, 21:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

Citaat van: harrienak op  7 oktober 2004, 18:36:38
Citaat van: Michel Cijs op  7 oktober 2004, 13:17:29
ik denk dat je de laatste vraag beter aan iemand pers. kan stellen uit de omgeving

dat is natuurlijk moeilijk te beoordelen vanaf bijv Doetinchem ;)
Ik had eigenlijk gehoopt dat hier iemand ook uit de buurt van Utrecht zat met een Megane ;)

Is het anders niet een idee om net zoals een reperatie databank topic een garage databank topic te openen? Waar iedereen zijn ervaringen met garages/dealers kan delen?

idee is er wel geweest, wat je dan krijgt is dat de 1 ergens een hele goede ervaring heeft en de ander absoluut niet.....das allemaal toch veel te persoonlijk

harrienak

#16
De auto gebruikte de laatste tijd teveel olie en koelvloeistof dus heb ik hem maar even naar de Euromaster gebracht voor een grote beurt...en die denken dat de koppakking lek is. Nou doen zijn dat soort reperaties niet, dus moet ik op zoek naar een goede garage. Dus nogmaal, weet iemand in de buurt van Apeldoorn of van Utrecht een goede garage voor dit soort reperaties? Niet te duur als het kan ;) Of iemand hier die het kan? :)

Rare is dat ik niks aan de auto merk qua rij gedrag, terwijl ik bij mijn oude mazda 323 het wel merktte en bij een soortgelijk probleem in mijn moeder's 406 kon je amper meer (op gas) rijden. Maar goed het is wel een gas auto met exact 150dkm, dus het zal wel bij de kilometer stand horen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev