Advertenties


andere uitlaat voor grandtour 1.9 130dci

Gestart door oggear, 9 april 2015, 03:35:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oggear

Halo,
Ik heb ondertussen mijn megane laten chippen.
Maar nu had ik graag nog een andere uitlaat gewild voor de look en ook wel voor vermogeninst en geluid.
Is dit wel mogelijk bij een 1.9dci?

Paul

Waarom zou je en dieselgeluid willen versterken?
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Xanquezer (Frank)

Gewoon een flinke groep A uitlaat eronder liggen, directe lijn, is altijd wel goed voor n turbo blokje :)

Of wil je gewoon alleen een flinke knal pot hebben?
Al lijkt dat niet zo heel verstandig, helemaal niet omdat het een diesel is, knallende koppijn na lange afstanden...
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Tedo

Ik heb er een dubbele Remus onder. Dacht dat die ook op een 1.9 DCi paste. Staat en klinkt leuk, maar levert volgens mij geen vermogenswinst op.

Roadkill (Michiel)

Een eind demper alleen heeft ook zo goed als nul effect op de prestaties, als het echt om prsetaties gaat zal je een compleet systeem moeten gaan en dan het liefst een eventueel roetfilter meteen laten vervallen.

Wat wel jammer is is dat de auto al gechipped is, dat had beter dan kunnen gebeuren als de uitlaat er onder zat.

aangezien het een turbo is, zal het geluid bij enkel een einddemper niet echt gaan verschillen.

Persoon vind  ik een standaard sportuitlaat gaan porum onder een auto waar de uitlaat normaal niet zichtbaar is, dan hangt ie eronder alsof er wat buizen zijn onder geplakt.

Houd er verder ook rekening mee dat je auto er niet schoner op word....  ( en bedoel ik dus de achterkant )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev