Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 26

Gestart door matthew, 14 januari 2009, 23:14:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

nee hoor

vind ook dat je hier niet mee te koop hoeft te lopen, dus dat het niet in een projecttopic thuis hoort

oftewel eens met jou reactie; de pijn voelt lammert vanzelf wel in de knip ;)

Benjamin Renon

Ligt er maar aan of je er blij mee moet zijn. Is al aangepast/verwijderd. --
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rs50jochem

Citaat van: Remko . op  8 april 2009, 13:28:33
zere been mannen :q

Het hoort niet in een project topic in basis.. Dat ben ik ook eens.. Maar om mensen nou meteen zo te veroordelen hoeft voor mij niet.. Zoals ik al zei; iedereen maakt wel eens overtredingen..

Ik ben wel van mening dat je ook op sommige Provinciale wegen zeker ook op de zondag in de gelegenheid bent zonder het in gevaar brengen van anderen hogere snelheden kan rijden.. Daar ik zelf ooit opgegroeid ben op het platteland en niet in verstedelijk gebied maakt mijn visie daarop toch anders als sommige anderen.. ;)  15km rechte weg zonder overig verkeer in enige vorm is voor mij niet vreemd aluwel ik daar gewoon de cruise-control gebruik en anderen er ook 300km/h knallen op hun motor of 250km/h met de auto.. De ruimte is er dan en mag van mij gebruikt worden..


En als Lammert ons dat wil mede delen dan zie ik daar geen reden toe om hem te veroordelen.. Er is een verkeerswet maar dat wil niet zeggen dat hij daar niet de ruimte had om zonder gevaar voor anderen die snelheid te rijden..

Dirk Kuipers

Hey Lammert, ik zou je handgreepjes van de deuren ook ff meespuiten als ik jou was.

(koltieboy) Dennis Kolthof

Citaat van: Dirk Kuipers op  8 april 2009, 16:53:14
Hey Lammert, ik zou je handgreepjes van de deuren ook ff meespuiten als ik jou was.

Dirk die zijn al geel ;)
je kijkt nog na de foto's toen hij hem kocht

Dirk Kuipers

Ja, dat was al duidelijk!  :D

Friezen zijn er meer hier, waaronder ik.  !-!

Lammert

#201
Citaat van: Lammert op  9 april 2009, 22:44:44
Citaat van: (koltieboy) Dennis Kolthof op  8 april 2009, 21:27:38
Citaat van: Dirk Kuipers op  8 april 2009, 16:53:14
Hey Lammert, ik zou je handgreepjes van de deuren ook ff meespuiten als ik jou was.

Dirk die zijn al geel ;)
je kijkt nog na de foto's toen hij hem kocht
ghehe idd :D

Citaat van: Remko . op  8 april 2009, 08:39:14
Nou lammert,

ik hoop dat ze je rijbewijs lang houden.
zulke figuren op de weg kunnen we missen als kiespijn.

goeie reklame voor de club !-!
dankje jij bent zeker altijd poeslief op de weg


Citaat van: Dirk Kuipers op  6 april 2009, 19:49:48
Hey Lammert! Volgens mij heb ik jou wel eens zien rijden... :)

dat kan :D , jij hebt trouwens een gruwelijk vette bak


maar ik ben nieuw op dit forum , ik weet nog niet alles wat wel en niet mocht , excuses daarvoor , ik ben totaal niet trots op dat iik te hard heb gereden , maar ik wou gewoon dit er ff bij posten . en mensen zoals remco met zulke reacties nou sorry hoor maar iedereen trapt welles de gaspedaal in , alleen ik deed dat op het verkeerde moment en dag etc.. het was rustig op de weg zonnetje scheen dus ik dacht ff scheuren maar helaas gepakt . laten we snel weer ot gaan . dit wou ik ff kwijt 

groetjes Lammert
tuning is an art

rs50jochem

Netjes Lammert..  !-!


Ander keertje doe je het gewoon niet.. Duur leergeld zou mijn vader zeggen.. ;)

Lammert

#203
Citaat van: RS50Jochem op  9 april 2009, 23:06:36
Netjes Lammert..  !-!


Ander keertje doe je het gewoon niet.. Duur leergeld zou mijn vader zeggen.. ;)
jah idd :D heb er zeker van geleerd , dit gaat me veel geld kosten , ik krijg deze week hopelijk post van de justitie wat er gaat gebeuren, we shall see


Citaat van: (koltieboy) Dennis Kolthof op  6 april 2009, 21:58:17
ik kom lammert wellus tegen bij de c1000 in surhuisterveen :P
Zal nu eerst wel een tijdje niet meer zien daar ;)
haha kan kloppen ik haal daar altijd mijn boodschappen , alleen die klote drempels heb ik altijd een uur werk mee daar haha :B volgende keer klop je maar ff op me schouder btw als je me weer ziet , me maat rijd nu tijdelijk in mijn auto ;d
tuning is an art

Kenny Mattheus

@ Alex, zo een setje wil ik ook wel op de clio  :q :)
Mocht je je ooit eens gaan vervelen, heb hier nog wel ergens een setje liggen  :q
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Lammert

Citaat van: RS50Jochem op  8 april 2009, 14:07:33
Citaat van: Remko . op  8 april 2009, 13:28:33
zere been mannen :q

Het hoort niet in een project topic in basis.. Dat ben ik ook eens.. Maar om mensen nou meteen zo te veroordelen hoeft voor mij niet.. Zoals ik al zei; iedereen maakt wel eens overtredingen..

Ik ben wel van mening dat je ook op sommige Provinciale wegen zeker ook op de zondag in de gelegenheid bent zonder het in gevaar brengen van anderen hogere snelheden kan rijden.. Daar ik zelf ooit opgegroeid ben op het platteland en niet in verstedelijk gebied maakt mijn visie daarop toch anders als sommige anderen.. ;)  15km rechte weg zonder overig verkeer in enige vorm is voor mij niet vreemd aluwel ik daar gewoon de cruise-control gebruik en anderen er ook 300km/h knallen op hun motor of 250km/h met de auto.. De ruimte is er dan en mag van mij gebruikt worden..


En als Lammert ons dat wil mede delen dan zie ik daar geen reden toe om hem te veroordelen.. Er is een verkeerswet maar dat wil niet zeggen dat hij daar niet de ruimte had om zonder gevaar voor anderen die snelheid te rijden..
thanks kerel ,idd , jij snapt wat ik bedoel
tuning is an art

Lammert

Heb net bericht gekregen Zo het nu staat krijg ik mijn rijbewijs terug kan hem volgende week dinsdag ophalen :D:D:D:D (Helaas voor remco ) Ik weet niet of ik hem daarna wel een half jaar toch kwijt ben ? geen idee

ciao coupescheurderZ
tuning is an art

Michel Cijs

1e keer?

dan wordt het vermoedelijk enkel een hele dikke boete......wellicht zelfs nog zonder voorkomen

@Alex, i think i like this Y

Lammert

ja 1e keer , ik hoop dat je gelijk hebt michel
tuning is an art

rs50jochem

@ Alex..!

Lekker zo'n dakraampie..! Ik zie iets.. Wat ik al eens eerder ergens in de tuin heb gezien.. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev