Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 26

Gestart door matthew, 14 januari 2009, 23:14:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nico

Fijn Dirk dat alles toch goedgekomen is
Heb je nog wat aan de poelie tekeningen gehad
Veel rijplezier Y

Benjamin Renon

Tof dat alles nu lekker loopt Dirk. Kunnen we hem eindelijk weer eens zien en horen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Thanks!

Heb wel wat aan die tekeningen gehad ja!
Bij de mercedesdealer wouden ze er niets over zeggen, dus was het voor mij een vraag hoe groot die krengen op een mercedes waren.. :) We zijn nog bij een sloopauto wezen kijken in Groningen, maar daar bleek de hele neus in de prak zodat we nog niets konden opmeten.. :)
D.m.v. die tekeningen konden we berekenen hoeveel toeren de compressor op een mercedes draaide.
!-!

Dirk Kuipers

Hey Lammert! Volgens mij heb ik jou wel eens zien rijden... :)

(koltieboy) Dennis Kolthof

ik kom lammert wellus tegen bij de c1000 in surhuisterveen :P
Zal nu eerst wel een tijdje niet meer zien daar ;)

Denman

Echt een vette bak Dirk. Persoonlijk zou ik voor een andere voorbumper gekozen hebben en voor zwarte velgen (eventueel met chrome rand) maar het is en blijft een dikke bak. Mooi voor je dat ie nu weer fatsoenlijk rijdt. :)
mzzls Dennis.

Decepticon#1

Haha, Dirk je zult echt aan een nieuwe voorbumper moeten geloven kerel, iedereen klaagt erover! Ga maar gauw een custom maken!

Dirk Kuipers

hehe, wel heel erg veel inderdaad.. :P
Maargoed, dat gaat deze zomer denk ik nog wel goed komen..
Breng ik daarna de auto naar de spuiter om die bumper te spuiten en tegelijkertijd alle schadeplekjes bij te werken. Want na 1,5 jaar stilstaan heeft i toch wel wat "te leien" gehad.

Decepticon#1

Wat een gave foto trouwens van hoe je aan komt rijden. Ook mooi dat je maatje mee is, die had dit ritje volgens mij ook wel verdiend voor al het werk wat hij heeft gedaan!

Dirk Kuipers

Ja klopt inderdaad, dat heeft hij zeker verdiend!

Yayo

Voor het weekend ook twee jochies (broers van elkaar) 150 op de provinciaal bij Bergambacht..... macht over het stuur verloren en het niet meer na kunnen vertellen. Vader kreeg na het bericht ook nog een hart verzakking en werd afgevoerd naar het ziekenhuis.... Erg stoer allemaal  :neen: Tot je iemand anders dood rijd, kijken of je dat ook in je project pagina neer zet met bron vermelding..... Luster!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

rs50jochem

Ja, jullie bericht is wel duidelijk.. Veel meer woorden hoeven hier niet aan vuilgemaakt te worden.. We overtreden allemaal wel eens een regel of hebben minder oog voor de veiligheid dan zou moeten op dat moment..

Back on topic please..

Robin

Dit is toch on-topic, hij post het in z'n project pagina en wij reageren daar op.

Alles behalve stoer.. :neen:

Mooie foto trouwens Dirk :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Michel Cijs

#193
ik zou die posts in het project topic weg halen (maar ik ben geen mod meer, dus dit moet iemand anders even doen of lammert zelf ;))

iedereen maakt wel eens een overtreding en ook wel eens een vette; verder ook geen waardeoordeel hierover mijnerzijds

maar dit hoort niet thuis in een projecttopic


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev