Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 52

Gestart door Willem, 12 mei 2015, 22:14:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dredan

@Rogier morgen maar even een andere doen. Maar die van jouw is anders ook al een jaar oud :q
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Rogier

Die van mij is in de tussen periode niet veranderd :q en ik ben drukker met andere hobby's dan met de auto.

Christian de Vriend

Citaat van: Willem op 14 augustus 2015, 22:10:29
@Christian Dat kunnen we altijd even overleggen. Die 16v kan idd wel wat lager.  >:D

Van voren is die laag genoeg,gaat me meer om de achterkant,die mag gerust een eind zakken,al is het voor de betere wegligging.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Willem

Leuke foto's Dimi! Op die plaats heb ik vorige maand ook bij de ring gekeken.

Als je het leuk vind kun je ook mee met het clubweekend naar de ring.  o-)

Yorick

Prima picca's, Dimi.

Ik zal binnenkort ook weer eens een update'je geven.  >:D  o-)

korte

Is een goede vakantie geweest zo te lezen, leuke foto's en uiteraard ook netjes hoe je met je auto omgaat  !-! Achteras vervangen omdat er een bout vastzit  l-  goed dat je het zelf hebt opgelost!

jarno27

Ziet er weer strak uit igor.
Niet meer zo hard de oprit op. 8)7
Leuk en makkelijk dat je je oude schoolboeken gebruikt om alles te maskeren  :P

Igoranty

hahaha Nee joh is gewoon oude meuk van 15 jaar oud die me vader wou weggooien. Ik hergebruikte het gewoon :P Groen doen, voor de groene auto  :D :D !-! !-!
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

korte

Hallo Igor, heb zojuist je project-topic doorgenomen en hulde voor je oog voor detail  _o_ en het geduld wat je hebt. Erg leuke upgrades die de auto een mooie uitstraling geven maar geen petjesgehalte heeft, en dat is altijd lastig vind ik.
Als ik eerlijk ben vind ik het kofferklep-lipje wel zo geslaagd dat ik het zonde vind wanneer je die andere spoiler zou plaatsen.... Tuurlijk, het is een leuke spoiler maar dat lipje is zoveel subtieler (alsof het er hoort).

Ook mooi hoe je de schade aan de voorbumper hebt opgelost  !-! Kan het op de foto niet goed zijn omdat deze een beetje verkleurd/vertekend beeld geeft door die groene mat eronder... Maar ziet er goed uit!

En mis ik nu de skirts? Nog niet aan toegekomen of zie je er vanaf?

En kleine dingen geven vaak grote veranderingen zoals het zilveren knipperlampje.


Zelf poets ik de auto met spullen moronello van carclean.nl maar dat is net iets meer werk, afspoelen, wassen, kleien met behulp van detailspray, wassen, polijsten met de hand, en dan waxen ... Met een beetje pech ben ik daar 1,5 dag mee bezig.... Is dat spulleke wat jij gebruikt makkelijk te vinden of is het voor professionals? En is het agressief spul? Resultaat mag er in ieder geval wel zijn!!

Keep up the good work  !-!

mark

Ik ben laatst over gegaan op poorboys world met de poets spullen. Ik had ook eerst monello, zat bij het starters pakket van de dap 500.  :P

Tedo


korte


mark

Idd zoals we on de app al hadden gezegd. Goed bezig.  ;)

mark

Nice tedo.  !-! Dat is wel 1 van de betere poedercoaters.  !-! Bij mijn werk op de hoek zit er ook 1, maar die velgen zien er daarna niet meer uit. Deze zijn mooi glad zonder sinaasappel huidje.  !-!

Tedo

Klopt, ik heb ook lang gezocht naar een goede. Het is Hamax geworden. Door het resultaat ben ik wel weer gaan twijfelen wat ik in de winter ga doen; of de 17" set gebruiken die ik nu klaar heb liggen, of toch die verkopen en de 18" reserveset voorzien van winterbanden. Ik heb nog even.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev