Advertenties


Continu plus, wisselaar en aansluiten MP3-speler

Gestart door Marc H., 29 april 2011, 15:48:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc H.

Hallo,

Ben sinds afgelopen zaterdag eigenaar van een Meg III HB van juni 2009, voorzien van een Carminat CD Bluetooth navigatiesysteem (informee II). Ik heb een aantal vraagjes, wie kan mij helpen?

1. Weet iemand toevallig waar ik een continu plus, geschakelde plus en massa tevoorschijn kan toveren tbv de inbouw van een DVD-systeem in de hoofdsteunen? In mijn vorige Megane II had ik deze achter de radio weggeplukt, maar die had nog geen canbus. Met alle horrorverhalen over het aftappen van canbuslijnen vraag ik mij af of dit nog steeds mogelijk is.

2. Is het mogelijk een wisselaar aan te sluiten?

3. Onder een klepje in de middenconsole zitten twee tulpaansluitingen voor het aansluiten van een MP3-speler. Ik krijg deze echter niet aan de praat? Moet deze eerst geactiveerd worden oid? Ik heb een kabeltje gebruikt met aan de ene kant de twee tulpstekkers (rood en wit) en aan de andere kant een stekker om aan te sluiten op de hoofdtelefoonuitgang van de MP3-speler. Maar ik hoor niets, ook niet als ik de radio op de Externe bron zet. Wie weet raad?

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie.
Groeten, Marc.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev