Advertenties


xenon koplamp

Gestart door bloky, 13 september 2015, 16:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jarno27

Ja nee tuurlijk geef de mannen de schuld  o-) :q

mark

haha wat zijn jullie weer lekker bezig.  :D :D :D

korte

Citaat van: Blanca op 13 september 2015, 19:02:42
In het donker en opwarmen. Ok  :police: Zal eens wat gaan experimenteren hier  o-)

En opgewarmd?  o-) zijn ze blauw  :x  :whistle:

bloky

in belgië geen probleem met 6000k denk ik, nieuwe Mercedes heeft ook zowat blauwe gloed denk ik, en bmw ook dacht ik..
maar welk type lamp is dit nu?

Bobo1.6

Als je alsnog twijfelt over het verlichting, kan dit je misschien helpen:


bloky

de kleuren kende ik al dus dank je wel  !-!
maar ik vraag me af welk type het juist is, over de kleur ben ik al eens en 6000k vind ik persoonlijk het mooist, wit met iets of wat blauw erin is nooit mis :)

mark

Behalve voor de apk.  ;)

Tedo

Dat zal in België misschien weer anders zijn?

korte

Van wat ik weet zijn ze in België nog veel strenger, niet slimmer.... De Belgen binnen de 156club met verlagingsveren komen bijv niet door de keuring  :neen: spuiten ze deze zwart geen probleem  8)7 worden ze gezien als originele veren....

bloky

als je in belgie papieren hebt no problem, en ik zie niet in ik heb de originele xenon lampen als optie genomen, waarom ik niet gewoon een andere kleur zou kunnen nemen, staat hoogteregeling en sproeiers op :p

korte

Als het een originele lenzenset is zal het inderdaad wel goed zijn, achteraf ingebouwde xenonlenzen kunnen ze toch moeilijk over doen zover ik heb gehoord maar dat heb jij geen last van  !-!

bloky

nee helemaal niet wil alleen de kleur misschien veranderen :)
maar welk type lamp is dat juist?

De SRV-MAN

Mijn GT Line heeft naast de Xenon koplamp een normaal stadslicht. Geen gezicht eigenlijk:



Iemand ervaring wat er qua kleur en qua type beter past? Ik zie dat je ze in LED regelmatig worden gebruikt naast Xenon maar ik heb er geen ervaring mee. Iemand hier wel misschien?

Dit is toch W5W lampje?

Stefan

Ja, gewoon T10 W5w steeklampje Y !-!

Zie anders mijn projectpagina
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

A110

Ik vind het ook een lelijk gezicht.

Misschien zit er hier wat voor je tussen
http://www.ledperf.co.uk/led-sidelights-w5w-=c=-152_325.html

Zou je eigenlijk even moeten nakijken hoeveel "kelvin" (= kleurtemperatuur, OEM meestal rond de 4300K) je xenonlamp is zodat je het stadslichtlampje daarop aan kan passen. Ik zie dat er verschillende kleurtemperaturen zijn.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev