Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 33

Gestart door matthew, 19 april 2009, 12:10:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Nou Joey je vond dus dat je nog nie tlaag genoeg lag begrijp ik,haha even foto´tje erbij.

Joey Voormolen

jaa zal van de week even een fotoje posten, aangezien de auto nu aardig vies is :x
Lowered M3C GT

rs50jochem

Goed geluisterd.. ;) Haha..! Zal en zeker goed staan..!!!

Hij moest voor het mooie aan de voorkant idd. nog een klein stukje zakken.. Mocht het nodig zijn, ik heb een wiel kastroller dus de binnenste randjes van je wielkasten kunnen we voor weinig voor je plat rollen om te voorkomen dat je band er tegenaanloopt of hapt waardoor je complete zijscherm verbuigt..


Ben benieuwd naar de foto's..!!

M@ttie

@ JOCHEM, is het veel werk om de randjes om te rollen met een wielkast roller en blijft je lak ook heel als je dat doet??
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

rs50jochem

Het is niet veel werk aan de voorkant, en de lak "kan" breken op het randje maar meestal blijft het gewoon helemaal strak zonder problemen.. :)

rs50jochem

Voor diegene, hier nog even een paar recente foto's van de waggie('s)..

Binnenkort duidelijkere foto's..

http://rs50jochem.hyves.nl/

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Maarten Minkjan

Het zit al een tijdje gemonteerd, maar had het nog nooit getoond.

Ik heb een voorspoiler laten monteren op m'n auto (orgineel Renault). Het kost wel wat, maar ja dan heb je ook wat he  ;)
Eerst een jaar rondgereden met een zelfgemaakte en gespoten spoiler. Maar daar begon de lak vanaf te bladderen. Dus toen toch maar gekozen om het 'goed' te doen. Kijk en oordeel zelf:


Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

Mike R.

Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

@ jochem Ja klopt wou zelf zowiezo ook weer zakken maar wou eerst me schroefset maken voor ik weer wat lager ging.
& misschien dat ik dat nog wel is kom doen de wielkasten rollen(maar dat hoor je wel ;))
Zal zo even een foto je maken & dan post ik hem morge ofzo 8)
Lowered M3C GT

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

netjes hoor die lip alleen staat nog vrij hoog op zijn pootjes maarten :P

John B.

Wat kost dat dan zon lip?

Heeft renault zelf een site waar je die dingen nog kan bestellen en of bekijken?

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev