Advertenties


Klets maar raak deel 104

Gestart door matthew, 11 maart 2009, 19:28:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

vandaag een mooie coupe gekocht ;)

niet voor mezelf maar voor de broer van marije
weer een coupe binnenkort in de familie dus en geen onbekende Y

matthew

dat is mooi,we zien hem graag verschijnen


rs50jochem

@ Michel, een coupeetje.. Gekocht.. Ik begrijp dat het niet deze is... Maar welke dan wel..  ;) ;) ;) -- -- --


Jeroen


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

we hebben gisteren 2 mensen blij kunnen maken, reinier en mijn zwager idd ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Hebben we sinds kort licht-maffioso-achtige connecties opgedaan?  ;) Ik zie mensen met namen als DONcarbon en DONludo verschijnen...
:D

Timo Zuiderduin

vannacht heeft er een of andere gierige triestigaard mijn buitenspiegel gejat.
niet de hele behuising gelukkig maar echt allene het spiegeltje.
duidelijk dat het jatwerk is geweest aangezien alles eromheen nog helemaal netjes is en het kabeltje van de verwarming netjes losgehaald was. geen bruut geweld gebruikt en dus ook niet eraf getrapt of gereden o.i.d.

wat wel een beetje jammer was is dat ik normaal gesproken zodra ik de wagen parkeer altijd mijn spiegels inklap.
maar vannacht kwam ik om 3 uur thuis en wilde maar 1 ding,... naar bed!
en dus vergeten om mijn spiegels dicht te klappen. en ja hoor, gelijk spiegel kwijt.

zeer trieste actie, al ben ik wel blij dat die stumperd de rest netjes heel gelaten heeft.

matthew

ja dat is inderdaad triest maar wel mooi dat het dan netjes is gebeurd.
Maar al had je ze ingklapt en hij/zij wou hem echt hebben dan klappen ze hem gewoon even open.

Stefan

tsjongejonge... :neen:
:neen:Je blijft van die verhalen horen van die dwazen die met hun handen aan andermans spullen zitten, t wordt steeds gekker... 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Wel wazig dat ze alleen het spiegelglas nodig hadden. 8)7 Het blijft triest dat mensen zoiets kunnen doen. >:( Succes met de verdere afwikkeling.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

rs50jochem

Tsja, als je een spiegelglas hebt dat stuk is en je denkt snel een nieuwe te kunnen scoren inplaat van er 1tje te bestellen dan wip je hem er bij een ander even uit..  8)7

Jammer hoor!!!


@ Timo.. Ik ga binnenkort mijn spiegels weer automatisch inklapbaar maken, voor een mooi prijsje kan ik het bij jou ook wel doen.. :)

Rogier

gelukkig is zo'n spiegeltje niet zo duur

bij mij is er gelukkig nog niks van me auto gejat ik vondt afgelopen zomer alleen een keer een steen op me auto die had iemand er voor de fun opgelegt of van die figuren op een scooter die op grind gaan burnen en die steentjes vlogen tegen me auto aan ik was rustig aan het snoekbaarzen
maar ja sommige mensen kunnen gewoon niet voorzichtig zijn of van ander mans spullen afblijven :(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev