Advertenties


Computer games - DEEL 3

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:04:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dennis (red-devil)

cod 4 heb ik binnen kort ook draaien dus
Red-Devil

lúk

cod 4 is de bom  >:D heb singel player al 4x uitgespeeld  ;)
en multiplayer ook alles al vrij gespeeld  :P laatste tijd alleen geen tijd meer voor 8)7
zit met smart te wachten op cod 5 modern warfar 2 al hoop van gezien !-!

djo231

Je bedoeld Call of Duty 4 Modern Warfare 2? Iig zo heb ik het dan gezien, maar we bedoelen het zelfde en die is zeker vet, heb zelf cod4 maar 2x uitgespeeld vond hem op hard wel erg moeilijk en had geen zin meer om hem voor de 3e keer uit te spelen  :q

John B.

24 september komt de demo uit van Forza Motorsport 3!

meganemaarssen

Badcompany 2 en Badcompany 1942 voor de Online gamers!!
Te gek spel!!

wel voor de ps3 natuurlijk....
op naar een RS...Look dan....;)

Rogier

ik game veel online via me xbox 360 veel cod 4 en cod "5" world at war
eind deze maand maak ik me halo collectie compleet met halo odst
en in oktober wordt me call of duty serie weer iets groter door de nieuwste call of duty modern warfare 2

zijn er nog meer mensen die een 360 hebben ????

groetjes

Dirk Kuipers

jep, heb wel 360, maar niet online...
Speel altijd gewoon met een clubje vrienden thuis.

De wii heb ik wel op internet.. Mariokart blijft leuk! :)

Rogier

ik heb de wii vorig jaar 2 weken gehad en weer verkocht vondt het niks
jammer dat je geen online account heb

Dirk Kuipers

wii is ook niets aan, behalve mariokart... :)

djo231

Haha ik heb ook de wii, is best leuk met een groep vrienden maar verder ook niet, heb zelf ook een xbox360 maar word binnenkort vervangen voor de nieuwe ps3

Rogier

ik zou de ps3 alleen nemen voor de blueray speler ;) maar hou toch het liefst me xbox vooral als die gadget uitkomt voor de 360 dat je je xbox en sommige games kan spelen met lichaamsbewegingen inplaats van de controller egt te vet gewoon :D

Dennis Postma

Dat hadden wij al op de PS2 joh. Daar hadden we de i-toy al namelijk. En ook op de PS-3.  ;)

Rogier

ja maar de i-toy is een kinderversie :P het nieuwe concept van microsoft is daar integen veel uitgebreider want je kan je xbox gewoon besturen met je lichaamsbeweging door je menu bladeren en zo en er komen speciale games waarbij je lichaam wordt gescant en niet zoals bij de i-toy dat je je zelf in beeld ziet en een paar poppetjes moet wegslaan hahahahahahhahaha

Dennis Postma

Je hebt inderdaad gelijk, de i-toy is nog al kinder achtig, maar de techniek is ongeveer het zelfde  ;). Maar omdat ie zo kinderachtig is heb ik ´m dus ook nooit gekocht. Aangezien ik het liefst racegames doe heb ik er niets aan namelijk.

Marius.

Ik loop wat achter maar toch ff reageren:
COD4 is geniaal, Modern Warfare dan iig, World at War is best wel slecht, behalve het zombie knallen :P
Forza Motorsport heb ik al heel wat uurtjes inzitten en zit met smacht te wachten op deel 3!
Ben het met de meeste van jullie eens, PS3 is puur voor de graphics en bluray, maar kblijf toch trouw bij me Xbox360.
Heb ook wel een Wii maar deze is echt alleen voor groepfun, en Zelda's.
Heb daarnaast ook een SNES, N64, Cube en oude Xbox.
Zo weer is ff wat meegekletst, wat een verhaal ook :P

Groeten
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev