Advertenties


Formule 1 deel 15

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:54:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Ongelofelijk zeg....
Toch werkelijk waar geen porem zeg.. :neen: :neen: :neen: :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Het is niet om aan te zien. :x l- Denk dat dit "uiterlijk" niet echt snel zal gaan wennen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Zo bouwde ik ze vroeger van Lego.











Toen ik 7 was  8)7

Stefan

zoiets ja idd...
Ik vind het eigenlijk een schande dat de koningsklasse van de autosport door dergelijke regels zo vern##kt wordt... :neen: :neen: :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

#36
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT THE F***!!!!!!!


Dat ziet er toch echt niet uit.....

Koningsklasse van de autosport.... het lachertje van de autosport.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Gelukkig zijn we niet de enigste die er zo over denken. Maar als ik het goed lees is ie niet veel langzamer geworden wat ik dan wel weer een pluspunt vind  !-!

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/11/18/dit-is-verreweg-de-lelijkste-formule-1-auto-ooit/

Ik weet niet of het jullie al opgevallen is maar hij heeft wel wat weg van de walrus williams uit 2004, al was die vergeleken hier mee nog een prachtauto:


Tim

Bernie heeft ook weer wat bedacht:

CiteerEcclestone: 'In 2009 medailles in plaats van punten'
Puntensysteem vrijwel zeker op de schop
[18-11-2008] Bernie Ecclestone wil het huidige puntensysteem vervangen door een systeem met medailles. En dat is niet zomaar een losse flodder van de F1-baas: hij denkt het plannetje volgend seizoen al in de praktijk te kunnen brengen.


2008 was Ecclestone nog niet spannend genoeg.Het idee is simpel: de winnaar van een race krijgt een gouden plak, de nummers twee en drie verdelen het zilveren en bronzen eremetaal.

Vanaf plaats vier staat iedereen met lege handen, al tellen de klasseringen wel mee voor je plaats in het coureurs-WK. Degene met het meeste goud mag zich aan het einde van het seizoen rijk rekenen. In het constructeurskampioenschap zou het huidige puntensysteem wel blijven bestaan.

Ecclestone deed zijn plan tegenover The Times uit de doeken. ,,Iedereen snapt een systeem met medailles. Bijna alle sporten werken op zo'n manier. Waar het allemaal om gaat, is dat de mannen naar Melbourne gaan voor de eerste race omdat ze daar weer willen vertrekken met een gouden medaille, en niet met tien, acht of zes punten."

Volgens de Brit liet met name de seizoensafsluiter in Brazilië dit jaar zien dat de Formule 1 hard aan medailles toe is. ,,Hamilton hoefde alleen maar als vijfde te eindigen om de titel te pakken, hij hoefde niet te winnen. Dit (werken met medailles) zal inhalen bevorderen."

Het nieuwe systeem wordt in december besproken door de FIA en de World Motor Sport Council, maar Ecclestone toonde zich behoorlijk zeker van zijn zaak. ,,De FIA en alle teams staan erachter, dit zal doorgevoerd worden."
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Wat een waardeloos systeem. Ik mag toch hopen dat het een geintje is. Nog even en ze willen gaan rijden met landenteams of teams gerunt door voetbalclubs  8)7 ;)

Tot nu toe lijkt het er op dat de auto´s er komend jaar verschrikkelijk uitzien, als ze dan ook nog eens hier mee komen aanzetten kun je de F1 wel opdoeken  ;( :x

Michel Veltman

ik word denk maar GP2 fan, mooie auto's, heerlijk geluid en goede talenten er tussen Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

#41
Ze moeten die Ecclestone zo langzamerhand eens net met zijn voeten boven de grond aan een boom hangen.... >:( >:( :neen: :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Cijs

lekker motiverend voor de niet ferrari's en mclarens.......

Dennis Postma

Ik begin steeds sterker van mening te worden dat de F1 gerunt word door te oude figuren. Het word tijd voor vernieuwing. Dus Mosley als 1e er uit  >:D

Benjamin Renon

Helaas blijft Ecclestone tot aan zijn dood doorgaan met de F1. Vraag me eigenlijk af waarom nu ineens al die veranderingen moeten komen.
Afgelopen seizoen was een van de spannendere. Het gaat zo toch allemaal oké... Laat de punten nou maar gewoon zoals ze zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev