Advertenties


xenon

Gestart door renault@soest, 4 mei 2010, 13:32:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renault@soest

ik wil een setje xenon in mijn megane uit 2003 hebben,nou lees ik hier vanalles op het forum over wel of niet doen..
maar zijn er ook mensen hier die er geen problemen mee hebben zolang je de boel maar goed laat afstellen??
welke type lamp heb ik ook al weer nodig,h7 toch?

oja,nog een vraagje,ik hoorde vandaag van een kennis dat je de buitenspeigels ook via de afstandbediening kan laten inklappen,klopt dit?
heb het hele boekje en dit forum zitten uitpluizen,kan er niks over vinden...
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Zakaria

H7 zitten er in de Megane klopt.

Bij je tweede vraag, is dat een optie en zit niet bij elke Megane, als je dat hebt als optie gebeurd dat niet via de afstandbeding maar van binnen, je kan kijken of je de knop van je elektrische buiten spiegels kwart slag kan draaien.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

renault@soest

oke,het knopje in de auto had ik gevonden,vroeg mezelf af of het ook via de cv kon..thanx voor de info!
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Zakaria

Welke kleur Xenon ga je precies aanschaffen?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

matthew

H7 gaat erin idd,

Via afstandbediening inklappen is niet mogenlijk bij de megane,alleen via de knop van je spiegelverstelling,mits dit er al standaard op zit anders ook niet.

Er is hier wel iemand geweest die had uitgedokterd en aangesloten dat als je de auto startte en afzette dat dan de spiegels in of uit klappen.

Xenon kan er gewoon in en is apk ook in orde.Ik zou 4300k nemen dat is hetzelfde als origineel 6000 wordt wat blauwer en 8000k is al blauw.

renault@soest

oke,nou dat hele blauwe vind ik niks,denk dat ik voor 6000k ga..nou zag ik op marktplaats setjes voorij komen
van tussen de 30 en 60 euro,is dit wat?

ze hoeven van mij niet steeds in te klappen,maar ik dacht als het kan via de cv wou ik wel weten hoe dat zou gaan..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

boertje (Sander)

Als je een merk neemt neem dan Pilot of iets van Xenon HID. Hier zijn ook weer makkelijk lampen voor te krijgen.
Het leven is mooi je moet het zien!!!!

renault@soest

daar had ik al naar zitten kijken,die heb ik in mijn leon ook gehad,koste toen alleen nog 250 euro...
maarre misschien een domme vraag,nu gaat de verlichting vanzelf aan en uit,bij xenon dan ook??
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Zakaria

#8
Ja dat blijft gewoon automatisch functioneren.

4300Kelvin is origineel af fabriek matthew? Dat is een witte licht met wat blauwe gloed ?
Want ik twijfel heel erg tussen 4300K en de 6000K, ik heb hier en daar gekeken op youtube, word het vrij erg wit 4300k als ze
goed warm worden?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

meganemaarssen

ik heb 4300k Xenon.
Ziet er vrij wit uit, maar geen last van APK en politie..

ziet er ook vrij origineel uit.
H7 is inderdaad de lamp.. echter het installeren kost wel wat tijd... (Bumper af)
op naar een RS...Look dan....;)

A110

Ik zou zelf voor een goed merk gaan zoals Pilot. Hier heb ik goede ervaringen mee en de levensduur is inorde. En de kleur zou ik niet hoger gaan dan 6000K.

Mijn advies is om de automatische lichtfunctie te deactiveren en gewoon handmatig de lichten aan en uit te doen waneer het nodig is. Het elke keer ontsteken en uit doen van de xenonlampen verkort aanzienelijk de levensduur.

www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

renault@soest

oke,thanx voor jullie info!
ik wil het kleine lampje ook vervangen voor een wit ledje,welk type is dit?
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

matthew

4300 k is idd origineel af fabriek.

Apk mag je ook alleen wit of geel licht voor voeren.

Daarom xenon is ook wit licht,maar voor de kijker tegemoet een blauwe gloed erin.

Een setje echt pilot koop je nog steeds niet voor 6tientjes die kosten nog steeds 250 euro maar dan heb je ook wel kwaliteit,en wat A110 zegt licht automaat uit,gaan lampen langer mee.

Zakaria

#13
Ik heb vandaag xenon 6000 kelvin gemonteerd, maar ik heb er problemen mee, ik heb aan één kant maar licht ik heb gemerkt dat ze niet samen kunnen aanstaan. als ik links uit doe en rechts in plug werkt die, als ik links inplug blijft het paar tellen aan beide kanten werken daarna valt de rechter helemaal uit.??? Ik weet geen raad.   :?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev