Advertenties


Klok

Gestart door Yoda, 28 april 2005, 07:50:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik van der Velde

Yep, dashboard boven even eraf halen, Dan de unit even losschroeven waar hij in zit (3 schroeven volgensmij) dan kan je aan de achterkant van je klok het lampje vinden. Je moet het ff een kwartslag draaien en dan krijg je hem eruit.

EbOoZ

Is dat lampje wit of oranje? I.v.m. met de kleur veranderen :P

Erik van der Velde

wit, er zit een stukje oranje papier achter de klok. Als je dus de kleur wilt veranderen moet je dus een andere kleur papier kiezen.

EbOoZ


JvE

Thanks ga ik morgen even naar kijken. :D

Citaat van: Erik op  9 juli 2005, 16:11:44
wit, er zit een stukje oranje papier achter de klok. Als je dus de kleur wilt veranderen moet je dus een andere kleur papier kiezen.

Dit meen je niet. Papier? Ik zal het morgen wel zien. Lang leve Renault  :)



Decepticon#1

Hmm,

vanmiddag het dashboard er ook even afhalen  ;D

erik161

Citaat van: JvE op  8 juli 2005, 19:48:42
Mijn klok en temperatuur zijn er mee opgehouden.
Als ik met een lampje op het display schijn zie ik wel de actuele tijd en temperatuur, lijkt mij dat er een lampje kapot is.
Is deze voor een leek makkelijk te vervangen?

Ja hoor. Dashboard eraf, daarna kun je met een paar torx schroefjes de klok eruit halen. Als ik jou was zou ik de klok meenemen als je nieuwe lampjes gaat halen. Ik heb wel eens een ' identiek'  lampje gehaald, maar die past toch lekker niet.

Robin

Met het papier verwijderen wel oppassen. Je moet het digitscherm van de print verwijderen. Deze zit met een flexibele aansluitstrip op de print. Deze beschadigt nogal snel.

M.V.G

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev