Advertenties


Racing Expo Leeuwarden 21 & 22 februari 2009!

Gestart door Alex Verloop, 3 juni 2008, 05:51:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Decepticon#1

4 stuks, Marissie (Mariska) staat er ook met de cabrio. Organisatie is op de hoogte gesteld.

Ik kom met Alex nog een dagje langs zoals het nu staat, maar mijn auto is 'simpelweg' niet op tijd klaar en staat in de loods waar mijn spuiter woonde....momenteel dus geen zin + niet gepast om aan de wagen te werken, zodoende.

Dirk Kuipers

Sorry Mariska.
Dan dus met z´n vieren!

Iedereen het eens met de verzamelplek? Mac ligt aan het eind van de snelweg waar je bij leeuwarden aankomt.

freek

nice allemaal.

en je hoeft je verder niet te verontschuldigen peter dit is meer dan logisch. ik kom samen met mijn broer de 21ste langs :D
only men of stihl

Marissie

@ dirk

geeft niet hoor.. maar heb je toevallig van mij een adres van die macdonald's in gouveen? ik ben niet zo goed in wegen..  :)
geef je nog een tijd door over hoelaat we bij de mac verzamelen?


Dirk Kuipers

MacDonalds Goutum:
Bredyk 1
9084 AG Goutum
Nederland

TIjd kom ik later even op terug!

Dirk Kuipers

Bah.. Het gaat voor mij nog spannend worden ook..
De man die alles nog moet afstellen is erg lang ziek geweest en nu hij net begonnen is zit er meteen alweer iets tegen....... Hier word ik toch wel moe van hoor.. De "nieuwe" lineaire lambdasone is alweer stuk (ching ching) en zo nog wat dingen...
De auto moet ook nog helemaal inelkaar (dashboard, overige binnenkant) bumpers, etc etc. En dan ook de oude kabelboom nog ontleden, etc... En ook nog een apk erop krijgen..

Voor alsnog ga ik er vanuit dat ik het halen ga, maar 't word wel al krap....

Marissie


peterachterop

Hoop het voor je Dirk  maar maak er geen haast werk van.

(koltieboy) Dennis Kolthof

Uh Dirk je bent niet de enige ;)

Ik zit met hetzelfde probleem :P
Maandag of dinsdag wil hij me auto afleveren! dan moet ik alles nog weer in elkaar zetten!
En vrijdags nog een APK erop anders word het niet rijdend na ut Fec toe!

Maar succes! ik ga er ook vanuit dat ik het haal... :)

Decepticon#1

Mannen (en vrouw), willen jullie mij uiterlijk donderdag doorgeven hoeveel wagens er staan? Dan kan ik dit nog aan de organisatie doorgeven....liever niet natuurlijk, dus doe je best zou ik zeggen! Succes ermee!

matthew

gewoon staan wel of geen apk die paar dagen maakt dan ook geen reet meer uit

(koltieboy) Dennis Kolthof

ik sta er ook wel Matthew ;)
Al moet ie met een ambulance erheen me auto gaat er staan.... :P

Decepticon#1

Wesley heeft net afgezegd...het wordt het verhaal van de 10 kleine negertjes...hopelijk staan de overige 3 mensen er wel, anders slaan we (in mijn optiek) ook wel een flater richting de organisatie. Natuurlijk kan het tegenzitten, maar hopelijk staan de overige mensen er wel...anders hoef ik ook niet langs te komen (lol).


Decepticon#1

Degenen die gaan kunnen tussen 18:00 en 21:30 binnenrijden via deur 5!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev