Advertenties


Racing Expo Leeuwarden 21 & 22 februari 2009!

Gestart door Alex Verloop, 3 juni 2008, 05:51:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1

Citaat van: Dirk Kuipers op  3 juni 2008, 10:06:06
Sjong?? Dus iedereen meld zich maar wel alleen aan dan??? Of?

De meeting was nog heeeel ver weg, maar de aanmelding liep plotseling al erg hard. Daarom denk ik dat nog geen een had gedacht aan het maken van een lijstje. Toen iemand (Lex) dat wel deed, hadden al wat mensen (ik neem aan uit voorzorg) dit zelf al gedaan. Als we alle aanmeldingenw eten, mailen we hans wel even of iedereen bijelkaar kan staan van de club...lukt vast!

(koltieboy) Dennis Kolthof

Ik meld me aan zodra ik foto's van me vernieuwde megane kan maken! :P
ik wil ook weer na Ljouwert volgend jaar :D

peterachterop

Jochem je zult het niet geloven maar zelfs de cupra krijgt een schroefset.

Dirk Kuipers

Een schroefset is leuk, maar dan moet je hem wel naar beneden schroeven.... ;)

freek

ik wil dit keer ook staan. kan iemand het mail adres van hans pmen
only men of stihl

Alex Verloop

eerst goed lezen volgende keer (zie 1e of 2e post)

Dirk Kuipers

Ik heb inmiddels bericht terug gekregen en ben er volgend jaar weer bij! :)
(y) super!

Alex Verloop

Afgelopen zaterdag (Drogeham) heeft Peter even gesproken met Hans. Er staan sowieso 3 personen van de meganeclub (Peter, Dirk and me).

Voor overige plaatsen kon die nog niets beloven, aangezien er op dit moment al meer aanmeldingen zijn, dan vorig jaar aan auto's (in totaal!).

De mensen die hier dus ook graag willen staan; post 2 foto's hier in het topic, en dan stuurt Peter (of ik) alles over een tijdje door aan Hans.

sebastiaan


freek

hierbij 2 foto's van mijn auto maar is het slim want krijg allemaal nieuw spul vant zomer onder andere velgen enzo. misschien dat dat erbij vermeld meot worden.


only men of stihl

Decepticon#1

#25
Nog een kleine maand en dan is het zover: de Race Expo in Leeuwarden. De beurs is nog groter en gevarieerder dan voorgaande jaren. Via de organisatoren heb ik nog het een en ander extra vernomen en het beloofd een hele gave beurs te worden met van alles te zien en te doen op het gebied van auto's en autosport. Er zijn driftpresentaties, show & shine, stunt teams etc. etc. Trust me een echte aanrader!

Vorig jaar hebben we veel mensen van de club op onze stand gezien en ook dit jaar zouden we dat heel gezellig vinden. Koek en een frisje zijn voor iedereen voorhanden (nou, als jullie nu niet langskomen...) Heel graag tot ziens in Leeuwarden op 21 of 22 februari.



Oh ja...wie staan er. Pas eind 2008 is besloten om deze beurs als clubpresentatie mee te nemen. Ruim hiervoor waren er al mensen die zich bij de organisatie hadden opgegeven (die maakten de selectie). Daaruit zijn de volgende mensen doorgekomen:

Dirk Kuipers, Wesley Plugge, Dennis Kolthof, Peter van der Meij.

Bij volgende clubpresentaties kun je je vooraf opgeven bij mij als meetingcoordinator en worden dan vervolgens de mensen uitgezocht wie op een clubpresentatie staan, dit dus in tegenstelling met de Race Expo waar wij dit niet zelf kunnen regelen.

freek

peter ik kom zeker kijken. zaterdags kom ik. jammer dat ik dit jaar er niet kan staan. maja ben momenteel ook zo druk bezig met dat gebakje van mij ;).

volgend jaar doe ik mee.

maar best line upje van de club. !-!
only men of stihl

Decepticon#1

#27
Over een paar weekjes barst het tuningseizoen 2009 weer los. We beginnen dus in Leeuwarden op de Race Expo. Een enorme aanrader voor mensen om te gaan kijken, want op de beurs is van alles te zien wat met auto's te maken heeft. Er zullen bijvoorbeeld maar liefst 250 zwaar gepimpte bolides staan!

Voor de mensen die er staan, maken jullie zelf afspraken rondom samen heenrijden/wie neemt wat mee etc? Misschien dat jij Dirk (als loewarder) dat op je kunt nemen? Een aantal mensen die er staat is namelijk niet direct bekend in deze regionen. Anders wilde ik dit wel doen, maar jullie kennen de omstandigheden ;(  ;(

Alvast heel veel plezier op de beurs en we spreken elkaar daar vast nog wel even!


harm

ik wip ook nog wel even langs denk ik  !-!, k'zal es kijken as m'n schroefset dan al binnen is(duurt allemaal weer erug lang :neen:)
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Dirk Kuipers

Peter,

Ik kan hier dus uit opmaken dat jij er niet bij bent wegens de omstandigheden? Erg spijtig.
Hopelijk kom je wel even een dagje langs!

Dan blijven er dus nog 3 meganes over als ik het goed begrijp?

Dirk Kuipers, Wesley Plugge, Dennis Kolthof

Ik denk dat we het best net als vorig jaar kunnen afspreken bij de macdonalds bij Goutum. Dat ligt net onder Leeuwarden. Vervolgens kunnen we er met z'n 3én naartoe rijden..
Idee?

Misschien kunnen we elkaar nog even via msn contacten?
Mijn msn is: msn@multiwebs.nl



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev