Advertenties


Racing Expo Leeuwarden 21 & 22 februari 2009!

Gestart door Alex Verloop, 3 juni 2008, 05:51:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Verloop

Racing EXPO Leeuwarden 2009

Definitieve datum Racing EXPO Leeuwarden 2009 bekent.

De organisatie van de Racing EXPO Leeuwarden, WRO Promotions heeft vandaag officieel de beurs datum van 2009 bekent gemaakt dat zaterdag 21 en zondag 22 februari 2009 de datum word van de derde Racing EXPO Leeuwarden, de ultieme auto & motorsport, en tuning beurs.

21 & 22 februari 2009

De nieuwe datum liet even op zich wachten aan gezien er ook een aanvraag was voor een concert van Level 42 in het WTC expo te Leeuwarden. De directie van het WTC expo heeft de organisatie van WRO Promotions groen licht gegeven om de goede samenwerking tussen beide partijen nog verder uit te werken.

Na het grote succes van de tweede editie kan en vervolg van een derde editie
niet uitblijven. Op verzoek van vele standhouders word de datum van de ultieme auto en motorsport beurs nu al bekent gemaakt.
Nu al staat vast dat de Racing EXPO Leeuwarden weer groter word dan
afgelopen jaar de vloer oppervlakte zal maar liefst 32000 M2 zijn.



Openingstijden

Ook de opening tijden worden aangepast zo zal de beurs op zaterdag open gaan om 12.00 uur en om 21.00 uur gaan sluiten om vervolgens zondag weer om 10.00 uur open te gaan tot 17.30 uur.

Bezoekers 2008

In 2008 waren ruim 18500 bezoekers te gast in Leeuwarden. Een stad die file
vrij te bereiken is, Komen jaar verwacht de organisatie wederom meer
bezoekers gezien de positieve reacties na afloop van de tweede beurs maar ook vanwege de aangepaste opening tijden.
Racing EXPO Leeuwarden is de enigste auto en motorsport beurs in Nederland.
Begin het nieuwe raceseizoen 2009 ook in Leeuwarden, en zorg dat u op tijd in
de startblokken staat.

Alex Verloop

#1
Aanmelding dient te gebeuren via Hans (nieuwenhuis_hans@hotmail.com). Op dit moment (2 dagen na bekendmaking) zijn er al meer dan 78 aanmeldingen binnen er zal dus een zeer select clubje toegelaten worden.

Hou er tevens rekening mee dat je er het hele weekend staat, en dus niet 1 dag!

IEDEREEN MAILT VOORZICH!

Dirk Kuipers

Hoi Alex,
Ik wil hier zeker weer staan!
Moet ik Hans zelf mailen om er zeker van te zijn? of hebben mensen die over 2 weken worden gemaild net zoveel kans als de aanmeldingen van nu?

Alex Verloop

Hans weet al dat er een mail van mij aankomt, dus denk dat het makkelijker is (voor hem en voor ons) dat we alles in 1 mail zetten ;)

Decepticon#1


Dirk Kuipers

Sjong?? Dus iedereen meld zich maar wel alleen aan dan??? Of?

Alex Verloop

Naja, lijkt me dan alsnog handig, dat hier iedereen een lijstje maakt met foto's.... en dan de hele meuk naar Hans mailen. Maakt het voor iedereen wat overzichtelijker.

peterachterop

De cupra staat ook aangemeld.

Leek me niet echt handig om via de meganeclub in te schrijven.

Michel Cijs

sterker nog, onmogelijk ;)

ik heb de motor op speed er ook neergezet met een bordje, extreem verbouwde mégane maar niemand die erin trapte ;)

Dirk Kuipers

Ik heb inmiddels ook een mail naar Hans gestuurd.

Nu hopen dat we er als club weer mogen staan om er weer een leuk weekend van te maken!

Alex Verloop

#10
Prima..... dan gaat bij deze iedereen zich gezellig apart aanmelden  !-!

sebastiaan

als de beemer klaar is !-! o-) >:D
hij zakt overigens zaterdag.......

rs50jochem



rs50jochem


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev