Advertenties


23 januari 2011 - Nieuwjaarsreceptie @ Kartplaza te Nijverdal

Gestart door Benjamin Renon, 2 december 2010, 21:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

#137
:cry: Zal er helaas niet bij zijn :cry:



Ben echter om 15:00 uur in Bornerbroek,
en 't is nog wel zo dicht bij :cry: I most misty the megane's :cry:

Dennis Postma

Even voor de duidelijkheid. Roy is de rechter persoon op de foto.  ;) Die ene met die hoed op.  8)7

Robin

Die ene met dat toffe pak aan? :P Prins Carnaval zeker :P

Ik ga over half uurtje Rogier ophalen en dan komen wij ook die kant op :) Echter zal ik alleen wat "basis-vragen" kunnen beantwoorden, ik loop inmiddels een week achter op het forum, heb gister 11 uur gereden en mij nog niet ingelezen, dat ga ik vnvnd doen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op 22 januari 2011, 15:06:09
Even voor de duidelijkheid. Roy is de rechter persoon op de foto.  ;) Die ene met die hoed op.  8)7

Heb jij ook 'n zonnesteekje te pakken (hoed = steek)?!!!

Roy (Coup a One)

 -- Kijk vandaag nog wel even achter de deur heen, maar ga daarna (14:30 uur) wel gelijk naar de Knollentrekkers in Bornerbroek           -- anaal,  -- anaal,  -- anaal

Dennis Postma

Inmiddels ben ik weer thuis en heb een hapje eten achter de kiezen. Ondanks de lage opkomst toch een zeer nuttige ledenvergadering gehad. Het was ook weer gezellig jongens. !-!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ben ook net thuis! en vond het erg gezellig!
Dat Paintballen is zeer zeker de moeite waard om het nog eens over te doen!  !-! !-!
De vergadering was ook duidelijk, en iedereen kon er over mee praten en kreeg ook het woord toe gewezen mocht die een Opmerking hebben! TOP!  !-!

Het was voor mij een hele rit vanuit Zeeland, maar echt wel de moeite waard! overgerens voor de Zevenbergenaren natuurlijk ook!  Y

Tot de Volgende keer!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Koentje

Ik vond het ook zeer geslaagd.
Alleen er mogen best iets meer mensen mee doen...

Benjamin Renon

Was een erg leuke dag vandaag. Goede vergadering gehad en verslag komt zsm online.
Paintballen was erg leuk. Alleen was het veld best groot met 6 man.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

was een gezellige (soms pijnlijke :P) dag, heb aardig wat opgestoken voor aankomend jaar ziet er goed uit !-!

en het paintball was erg vet, ik heb me goed vermaakt.
koen volgende keer toch een betere schuilplaats opzoeken dan de bosjes, heb volgens mij wel een stuk of 50 balletjes richting jou geschoten en volgens mij ook aardig wat geraakt :D

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev