Advertenties


7 november 2010 - Lasergamen te Nieuw Loosdrecht

Gestart door Benjamin Renon, 29 september 2010, 20:04:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rebecca Fontijn

waag het aan mn krentebol te zitten .....hoe zo offtopic ;)

Rogier

ssstttt niets zeggen beccie, anders komt agent stefan langs :P
maar kom je nou nog bij LASERGAMEN :P kijken


Dennis Postma

Citeermaar kom je nou nog bij LASERGAMEN Lekker kijken

Precies, laten we het daar eens over hebben...   :police: ;)

Rebecca Fontijn

ik hou het nog ff in het midden of ik wel of niet  :q maar weet de tijd en plaats dus jullie zien het vanzelf

Roy (Coup a One)

Becs, ik heet je gewoon welkom "en of je nu wel / niet wild" het maakt mij niet uit ;)

Rogier


Robin

ze moet al zolang zonder ons, die komt wel denk :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

juist robin dat is het ..ik heb jullie al zolang niet gezien dus daarom die twijfel  !-!

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Boy's & Girl's tot morgen, al heb ik nog eerst een kofferbakhandeltje bij de Mc Donald's te Barneveld en rij dan door naar Nieuw Loosdrecht! Dus tot straks :q :0

Rebecca Fontijn


Rogier

mensen tot straks, en coupé one mocht je dit lezen misschien kom ik je wel tegen op de snelweg, ik kom namelijk ook langs de mac barneveld ;)

Dennis Postma

Hey allemaal. Ik ben al een poosje thuis, was net iets te laat voor de start van de F1 maar mooi op tijd voor het eten. Straks weer naar het werk en dan is de dag weer voorbij gevlogen. Ik heb het vanmiddag weer ouderwets gezellig gehad. Een redelijk goeie opkomst vergeleken met de andere meetings dit jaar  Y. Helaas zit het meeting seizoen er weer op.  ;( Ook weer een nieuw gezicht mogen verwelkomen. Hij zorgt goed voor je Megane Michel V.  !-!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev