Advertenties


26 september 2010 - Outdoor karten te Driebergen

Gestart door Benjamin Renon, 29 augustus 2010, 21:33:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevin01988

Morgen maar 20% kans op zon, en 70% kans op regen.   8)7
Niet al te gunstig dus, maar we maken er zeker weer een mooie dag van met z'n allen.
Ik heb er in ieder geval weer veel zin in.  :q

ivo.

dan word het misschien toch geen droge baan :P

maar ik denk ook idd dat de funfactor wel veel hoger licht.
hoop dat ik daar nog een ticket kan kopen !

tot morgen!

ik neem als het mee zit me vriendin mee.
heel misschien gaat haar broer en zijn vriendin ook mee.


Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Edwin Postma

Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nils


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

Weer een geslaagde meeting. Op de terug reis nog wat file. Vooral de man in de nissan micra was .... apart
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Koentje

Ja voor mij was het ook een geslaagde dag.
Alleen ik begon beetje slecht om me WEER te verslapen 8)7
En ik weet niet waarom iedereen zei: niet nummer 3 pakken!
Hij was zo lkkr snel _o_

sijm138 (jesse)

hee..
was zeker geslaagd vandaag lkkr weertje.
en een kart zonder grip:P.
maar tot de volgende meeting.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Benjamin Renon

Ik heb me ook weer goed geamuseerd. Het weer speelde helaas parten voor een natte race. ;)
De rondetijden vielen bij sommigen wat tegen oa Michel en Matthew. :D Maar je kunt ook de modder op je kleren krijgen, ofnie Stefan?
Helaas stond ik in de eerste heat op een gegeven moment vast bij het uitkomen een bocht. Gelukkig weer de weg kunnen vervolgen, maar ach het maakt niet uit.
Wat ook wel jammer was is dat er in de eerste twee heats een kart met een kapotte tijdwaarneming reed, maar dit is gelukkig verholpen in de laatste heat.

We hebben ook een nieuwe snelste man die het Tim, Michel, Stefan wat moeilijker kan maken nl Peter.
1. Peter met een tijd van 40.994
2. Tim met een tijd van 41.145
3. Stefan met een tijd van 41.463

Bedankt allemaal voor wederom een gezellige dag en op naar de afsluitingsmeeting in november!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

ook ik en mijn kameraad hebben het naar onze zin gehad.
geen problemen onderweg gehad.
en de volgende keer hoop ik weer als gast van dennis mee te kunnen !-!
Truckertje

Michel Veltman

#222
Zo net weer terug van een wedstrijd F1 bij Tim gekeken en ervoor een leuke kartmiddag gehad Y
de karts waren op zn zachts gezegd nogal ''divers''  8)7 .... maar daar was ik niet de enige gelukkig in als ik de verhalen zo om me heen heb gehoord ;)

2x gras gehapt, een bijzondere ervaring en als *bonus* ook nog na een geslaagde inhaalpoging er letterlijk eraf gedrukt te worden door iemand van de baan zelf, blijkbaar een slecht verliezer  :? .. mechanische pech hoort ook bij de kartsport maar is wel moeilijk aan te wennen als je op zo'n brakke kart zit, ga je naar binnen vw een slecht presterende kart...word je in een kart gezet waarbij ze al wisten dat de rem aanloopt, niet loskomt en als klap op de vuurpijl ook de motor laat afslaan  l-  >:( ..
De mensen langs de baan zullen wel vreemd opgekeken hebben vw de rare acties die ik moest doen om met de hand de rem los te halen :D
Aan het einde even verhaal gehaald waarna de mevrouw wel een 3e heat gratis aanbod die ik later toch maar aannam, dat was wel netjes !-!
Jammer dat heat 3 niet meetelde voor de tijden...dan had dat nog een P3 opgeleverd, desalniettemin felicitaties aan de top3! Y

Al met al een hoop lol gehad op- en naast de baan, goed te zien dat we een nieuw gezicht op podium hebben in de vorm van Peter !-!
Buiten karten is toch stuk leuker dan een binnenbaan, welke baan heeft karts die +70kmh lopen?  :q
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

paikey

Ook wij hebben een top middag je gehad !-!
Toch weer eens wat anders dan in zo'n hal karte!
Maar ook dit ging me wel lkkr af bleek later......(A)
Vond alleen wel dat er weining plek was op de baan om netjes te kunne inhalen maar
al met al een prima middagje gehad!

Tim

Ook ik heb heerlijk middagje gehad. De baan miste alleen wat uitdaging voor de karts waar we op reden. Je hoefde in een rondje maar 2 keer te remmen...rest was plank gas....(en als je dan een kart hebt die wat snelheid mist wordt het lastig om de snelste te zijn... ;) volgende keer beter :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev