Advertenties


25 april 2010 - Openingsmeeting te 't Harde

Gestart door Benjamin Renon, 27 maart 2010, 08:37:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Ben d'r ook bij Y

- Robin Schuurman (Seat Leon 1.8 20v Turbo)
- Rogier van Ewijk  (Megane I Fase I Coupé 1.6 8v)
- Dennis Postma (Peugeot 206 GTI)
- Matthew Melssen (Renault Megane II Fase I RS 2.0 16v Turbo)
- Kevin van der Werf (Renault Megane Coupé I Fase I 1.6 8v)
- Stefan van den Heuvel (Mazda3 2.0-16v)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

ik en kevin krijgen tot nu toe dus een eigen kaart want jullie houden wij nooit bij :P of stoppen jullie nog een paar keer hahaahaha :D

kevin01988

 !-!   :D

Zal wel beter zijn Rogier. Haha. Anders moeten we telkens wachten op ze.

Citaat van: Rogier op 30 maart 2010, 19:37:53
ik en kevin krijgen tot nu toe dus een eigen kaart want jullie houden wij nooit bij :P of stoppen jullie nog een paar keer hahaahaha :D

Dennis Postma

Het mooiste zou zijn als wel natuurlijk in een stoet rijden, dan is het gewoon een kwestie van de meute volgens. Maar eerst maar eens afwachten wat de opkomst wordt. Voor de foto´s is het natuurlijk het mooist om een lange stoet Megane´s achter elkaar te zien toch?  ;)

Robin

Meestal met tours is het zo dat de snelle auto's achteraan rijden :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Arno Truly

#20
- Robin Schuurman (Seat Leon 1.8 20v Turbo)
- Rogier van Ewijk  (Megane I Fase I Coupé 1.6 8v)
- Dennis Postma (Peugeot 206 GTI)
- Matthew Melssen (Renault Megane II Fase I RS 2.0 16v Turbo)
- Kevin van der Werf (Renault Megane Coupé I Fase I 1.6 8v)
- Stefan van den Heuvel (Mazda3 2.0-16v)
- Arno van der Zwan (Megane III Coupe 2.0 16v Turbo)

Ich bin dabei om de nieuwe generatie te vertegenwoordigen

Stefan

Megane's uiteraard bij elkaar lijkt me.. Y
Tis tenslotte de meganeclub ;)

De rest achteraan als bezemwagens.
Wellicht dat Dennis voorop rijd ivm kennis van de route...?
De voorste auto moet altijd erg rustig rijden (te rustig voor je eigen gevoel meestal)
Da's de neige manier dat de rest het fatsoenlijk bij kan houden Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Maikel0059

Hallo!
Mijn eerste bericht, mijn eerste aanmelding op deze site, nieuw met de Mégane 1. 2.0I RT uit 1996.

Ik had gelezen dat er een meeting is op 25 april te 't Harde, het lijkt me erg mooi om hier te komen kijken! Is dit zo vrij toegankelijk voor 't publiek?
Ik wil graag langskomen met mijn Mégane, maar heb er nog niet veel baad bij om mee te rijden, want vanwege de afgelopen slechte winter kan ik niet eerder afrijden dan 12 mei, dus m'n oude ma moet maar mee in de sportief gestylde auto! *blunder*
Ben erg benieuwd hoe dit zit!

Hopelijk tot dan, Maikel van Lohuizen

Dennis Postma

Het is een meeting voor clubleden. Maar het is allemaal openbaar terrein en wegen waar de meeting gehouden wordt. Dus wij zullen je niet verbieden om langs te komen. En wij zullen de laatsten zijn die er moeilijk over zullen doen. Dus als je graag wilt komen kijken bij het AC restaurant...

Maikel0059

Dan kom ik graag een kijkje nemen bij een aantal andere Mégane's! Lijkt me leuk, zal de mijne ook wel laten rijden.
Hoe zit de lidmaadschap in elkaar? Wat houdt dat in?

Dennis Postma

Alstu...

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=11007.0

Maar ik denk dat er ook nog een mogelijkheid geboden word om bij de meeting lid te worden en gelijk deel te nemen aan de meeting. Dus houd het forum even in de gaten.  !-!

matthew

Als je nog geen lid bent zou je officieel niet kunnen deelnemen aan een meeting toch?
Echter willen we nu de kans geven om op een clubmeeting te komen,maar dan dien je je eigen ook op de meeting lid te maken.
Je kunt dus op de meeting lid worden,het geld diend dan ook contant betaald te worden.Het bedraagd dacht ik 20 euro dan.
Normaal zouden dan ook nog de meetingkosten erbij komen als deze eraan verbonden zijn,maar volgens mij is deze meeting kosteloos.

Dennis Postma

Klopt, je kunt niet deelnemen aan een meeting als je geen lid bent. Maar zoals ik al zei, we verzamelen op een openbare parkeerplaats, dus het kijken is niet verboden. Deelnemen is dus een ander verhaal.  ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

tot nu toe 7 man moet meer worden maar ik denk zelf dat er nu meer mensen bezig zijn met de 11 april en daarna dat deze pas opvalt ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev