Advertenties


7 februari 2010 - Nieuwjaarsreceptie @ Coronel kartracing te Huizen

Gestart door Benjamin Renon, 28 december 2009, 19:41:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Als Tim het maar eens een keer niet word dan voor de variatie... :neen: :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Ik ben al eens 3e geworden met karten, dus ik ga nu voor de 2e plek Y :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Doe eens gek en ga voor het hoogst haalbare. :D Of wil je het rustig opbouwen en anderen ook een kans geven? ;) :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

1e = beter, maar ik hou mijn streven bescheiden.. ;)
Vond mijn podiumplaats de vorige keer al knap van mezelf Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Ik zie trouwens dat er 2 banen zijn?
Is ook al bekend welke wij gaan rijden?

Ik heb toevallig gister voor het eerst gekart omdat ik het eigenlijk nooit aandurfde.. Dit is mij ontzettend goed bevallen. Ik weet er alleen nog niet heel veel vanaf.
De snelste ronde telt bij een competitie als deze? Hoe lang duurt een heat?

Oh ja.. Mag je ook introducees meenemen? Ik heb 2 vrienden die waarschijnlijk ook graag mee willen..

Dennis Postma

Normaal gesproken duurt een heat rond om een kwartier, verschilt een beetje per kartbaan, de een doet bijv. 12 minuten en de ander 16. Normaal gaat het om wie de snelste tijd heeft. Hoe het nu precies in zijn werk gaat weet ik niet precies behalve dat de kwalificatie heat natuurlijk om de snelste tijd zal gaan. Daarna, geen idee. Maar karten is inderdaad een verrekte leuke bezigheid.  :afro:

Stefan

Meestal duurt een heat 12 minuten idd.
Ik heb zó'n idee dat we deze keer op de 2e baan gaan rijden (Monaco geloof ik..?)
Dit omdat we met een hele groep zijn (als het goed is...) en we in heats gaan karten.
Normaal gesproken als je gewoon 1x kart, is degene met het snelste rondje de winnaar, je zou dan dus 1 superrondje kunnen rijden en de rest op je dooie akkertje en toch winnen.
Aangezien we nu in Heats gaan rijden, moet je je ws eerst kwalificeren (net als in de F1) in de 1e heat, door de snelste ronde te klokken.
De 2e race start je dan op je startplaats.
Ik weet niet of die 2e heat de snelste ronde telt of wie er als eerste over de streep komt eigenlijk...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Ik dacht in de 2e head welke plaats je over de streep komt.

Benjamin Renon

De baan waar op we terecht kunnen weet ik niet. Diegenen die willen oefenen, moeten dit dus op beide banen doen. :q :D
Een heat is 12 minuten.

CiteerDe kwalificatie is het beginpunt. Tijdens de kwalificatie kunt u de baan leren kennen en de kart onder de knie krijgen. De kwalificatie is niet alleen bedoeld als oefening, de snelste ronde van elke rijder bepaalt namelijk de startpositie voor de volgende heat. Wanneer u de snelste tijd neerzet, heeft u het recht om op pole-position te starten tijdens de volgende heat, de ideale uitgangspositie natuurlijk!

CiteerDe kwalificatie is geweest, de startvolgorde is dus bekend. Eén voor één wordt u  naar de startopstelling gestuurd. Zodra het hele veld zijn plek heeft gevonden, gaat het licht op rood en na enkele seconden springt het op groen! De start is een cruciaal moment, zit u aan de goede kant bij het insturen van de eerste bocht, of zit u verkeerd en moet u helemaal achteraan aansluiten om aan een inhaalrace te beginnen? Volgas racen tot aan de finishvlag om zo hoog mogelijk te eindigen!

Mocht de rest het oké vinden zou ik zeggen neem ze maar mee.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

CiteerOh ja.. Mag je ook introducees meenemen? Ik heb 2 vrienden die waarschijnlijk ook graag mee willen..
CiteerMocht de rest het oké vinden zou ik zeggen neem ze maar mee.
Oke, wie is de rest? :P
Normaal gesproken mag je 1 introduce meenemen? Of?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev