Advertenties


7 februari 2010 - Nieuwjaarsreceptie @ Coronel kartracing te Huizen

Gestart door Benjamin Renon, 28 december 2009, 19:41:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Nou ik had gister de Leon al gewassen, ik ga zometeen vertrekken, zie jullie in Huizen !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Floortje

Speciale actie voor de clubwinkel vandaag !

Alle clubkleding artikelen voor 50 % korting!

Vandaag is er ook de mogelijkheid om je terplekke in te schrijven

matthew

auto ook niet gewassen,maar heeft de afgelopen week ook niet veel gereden dus valt mee,tot straks.


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Hier ook al een tijdje thuis. Nu wel een beetje gaar, maar het was gezellig. Het was ook een nuttige vergadering.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


Rogier

al was ik wel een beetje aan de late kant o-) heb ik het toch erg gezellig gehad ff lekker kunnen kletsen met een paar mensen  ;) hangt altijd een leuk sfeertje als je er bent !-! maar ja dat heb je met gezellige mensen en de mensen met de bekers gefeliciteerd ;)

Tim

Leuke plaatjes Paul!

Ook ik heb een leuke dag gehad, ook al duurde de heenweg iets langer dan de bedoeling was ;)

Tot de volgende keer allemaal :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dirk Kuipers


Michel Veltman

Citaat van: Tim op  7 februari 2010, 11:10:58
Ik wacht nog ff op taxibedrijf Veltman, zie jullie zo :)
Je kon van te voren ook niet vermoeden dat taxibedrijf veltman een kleine korte sightseeing toer bedacht had he ;) :D

Wederom een leuke, gezellige dag gehad !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Als taxi bedrijf Veltman nou iets langer had gedaan over zijn sightseeing was ik gisteren 3e geworden.  8)7

Maar ook wij hebben een gezellige dag beleeft. Ondanks de lage opkomst was het een zeer nuttige ledenvergadering en is de tijd daarvoor ook volledig benut.  !-! Het was ook goed om te horen dat we het toch allemaal met elkaar eens zijn dat we het geen wat in het verleden gebeurd is achter ons moeten laten en weer met een frisse blik voor uit moeten kijken om er weer een geslaagd clubjaar van te maken.

Ook een leuke verrassing van Benjamin dat ie Tim en Tom Coronel uitgenodigd had.  :D Daar heeft ie behoorlijk wat punten mee gescoord als kersverse voorzitter.  ;)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev