Advertenties


7 februari 2010 - Nieuwjaarsreceptie @ Coronel kartracing te Huizen

Gestart door Benjamin Renon, 28 december 2009, 19:41:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Beste leden,

Ook in 2010 is er een nieuwjaarsreceptie/ALV. Zoals jullie zien dit keer niet bij ANAC maar eens op een andere locatie en wel Coronel kartracing in Huizen.
Deze locatie ligt wat centraler in Nederland, dus makkelijker te bereiken voor velen.

Wat kun je verwachten tijdens de nieuwjaarsreceptie:

  • De Algemene Leden Vergadering, welke ongeveer 1 uurtje tot 1,5 uur zal duren
  • Uitgebreide RMC-kartwedstrijd 2010, met de daarbij horende prijsuitreiking in F1-stijl!
Uiteraard zullen de clubartikelen hier ook aanwezig zijn. Kijk voor eventuele bestellingen op www.meganeclub.nl onder het kopje 'clubwinkel'.

Tijdens de vergadering treedt het bestuur officieel af en worden wij (met mutaties), na jullie goedkeuring, als het nieuwe bestuur aan iedereen voorgesteld. Tevens maken we de plannen voor het aankomende jaar bekend en bespreken we het afgelopen clubjaar 2009.


De tijden en kosten:
Vanaf 13:00 uur zijn jullie welkom op het parkeerterrein van Coronel kartracing zodat we voor de vergadering nog even lekker bij kunnen praten. Ons streven is om 14:00 uur met de vergadering te beginnen. We hebben de vergadering ingepland tot uiterlijk 15:15 uur, hierna kan iedereen aan de bar een versnapering halen en zich mentaal gaan voorbereiden op de RMC-kartwedstrijd 2010. De eerste heats (kwalificatie in 2 groepen) zullen vanaf 15:45 uur zijn en de grande finales (ook weer 2 groepen) volgen hierna vanaf 16:45 uur. De prijsuitreiking zal omstreeks 17:15 uur zijn. Rond 17:30 uur zal de gehele dag ten einde zijn. De benodigde kleding is bij Coronel aanwezig, echter een eigen helm meenemen is (als je die hebt) altijd een leuke aanrader!
Deze nieuwjaarsreceptie is voor de leden geheel gratis. Vanaf 15:30 uur is er dus de mogelijkheid om deel te nemen aan de RMC-kartwedstrijd 2010. De kosten voor de 2 heats zijn 31 euro p.p. dit bedrag dien je voor vrijdag 29 januari over te maken op de clubrekening.

Rabobank Rotterdam 3963.62.605 t.n.v. RMC. Vermeld hierbij svp even je NAAM, LIDNUMMER en dat het een betaling voor de NIEUWJAARSRECEPTIE betreft.

 

Nog even alles op een rij:
7 februari 2010 vanaf 13.00 uur
Coronel Kartracing Huizen
Havenstraat 295
1271 GD HUIZEN
http://www.coronel.nl/huizen/index.html


Om een idee te krijgen hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn kunnen jullie je inschrijven tot en met 24 januari 2010 door mij een mail te sturen naar benjaminrenon@meganeclub.nl
Zet duidelijk in de mail je forumnaam en je echte naam, met hoeveel personen je denkt te komen en of je blijft om gezellig te karten. Gebruik als onderwerp van de mail nieuwjaarsreceptie, dat maakt het filteren voor mij wat makkelijker.

We hopen natuurlijk met z'n allen op een flinke opkomst en een prachtige dag!!

Groet,

Benjamin Renon
Activiteitencommissie
Renault Mégane Club
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Ga zeker komen Y
Leuk, karten in Heats !-!
Zal zsm een mailtje naar je sturen Ben !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik ga zsm vrij regelen. Inderdaad echt mooi karten met sessies.  !-!

Stefan

Nou, meteen maar ff geregeld.
Mail verstuurd, 31 euri overgemaakt en genotuleerd in agenda, hebben we dat maar weer gehad he... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Mailtje gestuurd, ik ben er ook, ga niet karten, maar ben er wel !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew


Tim

Ik denk dat ik er ook wel bij zal zijn :) Heb ooit 1 keer op die baan gereden en dat was volgens mij niet zo succesvol dus wie wordt mijn opvolger :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Commediant.  :D ;)

Ik heb net even de dienstindeler gesproken en heb gelijk vrij geregeld, dus ik ben er bij. En uiteraard ga ik ook karten.  !-!
Zal vanavond even met Claudia overleggen of ze mee gaat of wellicht iemand anders. De inschrijving komt er in ieder geval z.s.m aan.

Stefan

Ik kwam vroeger met regelmaat in Huizen om te karten Y
Maar da's alweer wat jaartjes geleden inmiddels.
ben benieuwd hoe het me nu afgaat.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Daar had ik jou hulp niet bij nodig, ze zei gelijk al ja.  8)7 !-! Maar bedankt voor de hulp.  ;)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik ben dan niet aanwezig want zaterdag 06-02-2010 heb ik een super mooi hardstyle feest HARDBASS :) die dag kom ik pas rond 8 uur in de ochtend thuis :P
vindt het wel erg jammer maar helaas volgende keer beter ;)

Dirk Kuipers

Ik ben er waarschijnlijk wel bij. Maar hou nog even een slag om de arm... :P
Zonder megane helaas.

Benjamin Renon

Ik hoop dat de personen die voor 2010 een functie hebben ook allemaal aanwezig zijn.
Stefan, Robin en Matthew hebben al een bevestigingsmail gehad. o-)

Het is ook voor de meesten een nieuwe baan, dus wie weet hebben we dan wel een nieuw kart-kampioen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev