Advertenties


25 oktober 2009 - Afsluitingsmeeting Hippo Kart & Party Centre te Hippolytushoef

Gestart door Benjamin Renon, 16 september 2009, 19:57:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Nogmaals je kunt je t/m zondag aanmelden, want er kan nog meer bij. Y Laten we weer voor een mooie opkomst gaan. ;) !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Zo al 2 banen nodig.....dat was voorgaande jaren toch meestal 6 ofzo?

Kom op mensen, zo maken jullie het wel heel erg makkelijk voor Stefan om weer kampioen te worden..... ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Yep, en dat willen we toch niet?  >:D ;)

Maar kom op mensen, inschrijven!

Stefan

Zo wordt het wel erg makkelijk ja.
Al is mijn grootste(waarschijnlijk) concurent er al wel bij...... :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Patrick

Helaas kunnen wij niet aanwezig zijn ;(,
we hebben andere verplichtingen.

Benjamin Renon

Laatste dag om je in te schrijven! Denk er ook even aan mocht je nog niet betaald hebben dit alsnog even te doen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Robin

Ik haak ook af, druk om de auto weer op de weg te krijgen. Zie jullie allemaal op de volgende meet weer !-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew


rs50jochem

Niet helaas maar Ellen en ik zijn er niet bij.. Komend weekend verhuizen wij naar onze nieuwe woning en zijn dus niet in de gelegenheid te komen feesten met een bal en een hapje..

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

goed naar alle waarschijnlijkheid kom ik (en tim) niet met de Mégane...simpele reden...de auto doet het niet :D

1 of ander electronisch probleem...gisteren om 22.u avonds van parkeerterrein @ werk weggesleept door de vrienden v/d ANWB...

Nu neef even optrommelen en zn kunstje laten doen en kijken wat er aan scheelt..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Ze zou ook nog voor ons gaan BBQ'en...

(Jullie zijn niet verplicht om op het verzamelpunt te komen, dus als je zegt ik wil/kan niet dan kun je gewoon doorrijden naar Hippo's)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Citaat van: Michel Veltman op 22 oktober 2009, 09:53:39
goed naar alle waarschijnlijkheid kom ik (en tim) niet met de Mégane...simpele reden...de auto doet het niet :D

1 of ander electronisch probleem...gisteren om 22.u avonds van parkeerterrein @ werk weggesleept door de vrienden v/d ANWB...

Nu neef even optrommelen en zn kunstje laten doen en kijken wat er aan scheelt..

Alweer.......... :D :D

Maareh.. wel ###lig ja idd... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev