Advertenties


6 september 2009 - Sponsormeeting @ Cartrend (Middelharnis)

Gestart door Benjamin Renon, 9 augustus 2009, 15:59:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1

Evo mag ook, mn neefje verheugde zich daar al wat op...maar de Megane is ook heerlijk dik!

Benjamin Renon

Ik kan mijn deals die ik heb gesloten ook niet nakomen als er geen evo is. Denk dus dat ie er wel zal zijn. Als ik "pech" heb het zij dan zo.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

arrycoupe

Zal niet aanwezig zijn..
Thermostaathuis valt in BO..
Zal pas dinsdag binnen zijn..
Vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn..

Mvg arrycoupé


JanJ

Ondanks dat we zo'n beetje de eersten waren met aanmelden, gaan wij helaas afhaken ....................

Net terug van mijn  werk in Frankrijk en problemen onderweg met de auto (gelukkig niet de CC maar toch) en nu nog ff versleten na zo'n reis  8)7.

I.i.g. wensen we jullie veel plezier en hopelijk goed weer  !-! .

Gr, Jan  & Jolanda.


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Ik ga zo rijden :)

Ben er rond 12.00 denk ik :)

Tot straks allemaal  --
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nils

En weer thuis na een geslaagde dag! Ben benieuwd naar de foto's 8)

Peter bedankt voor de organisatie !-!

Paul jij ook bedankt !-!


Benjamin Renon

Pffff ik ben ook net weer thuis. Ik heb een leuke dat gehad en een aantal mensen ook een leuk begin van de dag bezorgd. ;)
Peter jij bedankt voor de leuke route en de anderen voor de geslaagde dag. !-!

Vind het wel leuk om een aantal mee te laten rijden, maar alleen moet je niet al te veel vragen van een koppeling icm een auto met veel vermogen. Maar goed des te meer reden om dit ook gelijk goed aan te pakken.

Ik ben nu even op. De gemaakte foto's komen zsm online.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nils

Banjamin, jij natuurlijk ook super bedankt! Was een heerlijk ritje  :) :9~

Dennis Postma

Ook wij zijn net thuis. Heb het weer gezellig gehad. Leuke tocht, niet te lang, niet te kort. Ook een lekker relaxt eindpunt  ;). Benjamin ook enorm bedankt voor deze mooie ervaring, ik zit nog steeds met een big smile op m´n gezicht  :9~ !-! Zal morgen de foto´s eens op de computer zetten en een aantal hier plaatsen uiteraard  ;).

matthew

Nou wij hebben ook een goeie mooie en gezellige dag gehad.

Ik had gisteravond de auto nog mooi gewassen voor jullie maar nu is het alweer een lijken voorkant.

ad Martijn van Cartrend,fijn dat we een kijkje konden nemen en het ziet er netjes uit.

Tourtocht was idd mooi zo en idd een relax eindpunt,vond het alleen wel jammer dat iedereen verspreid ging zitten,daardoor bleef ik heen en weer wandelen om toch overall even een beetje te zijn.

Foto´s volgen straks.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev