Advertenties


wel/geen usb

Gestart door cor, 4 maart 2013, 20:41:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cor

ik ben sinds deze week een megane bezitter, alles prima maar ik kan geen usb aansluiting ontdekken.
onder de radio zit alleen een rood-witte rca aansluiting. zit deze ergens anders of is deze te maken.
bvd
megane estate 1.4 2010

Remy P

Al gekeken in het dashboardkastje? Klinkt een vreemde plek (weet niet of het daar zit), maar ik weet toevallig dat op die plek vaker zo'n aansluiting zit.
Al in het handleidingboekje gekeken? Daar moet het toch in staan lijkt mij..

Ard Klok

Met "onder de radio" bedoel je achter dat klepje bij die nutteloze asbak/bekerhouder? Daar zit namelijk bij mij de usb-aansluiting.

michael360

wat voor merk radio zit erin,welke uitvoering.
niet ieder megane 3 is a-fabriek voorzien van usb

cor

het is idd achter het klepje. daar zit alleen de rode en witte rca aansluiting onder.
er zit niets in het dashbordkastje.
vlgs het boekje heb ik radiosat classic.
zit er achterop de radio misschien een aansluiting, of is een andere radio een optie?

s_creemers

Ik heb ook geen usb, heeft te maken met het model radio/navigatie dat je hebt. Wel zijn er kastjes beschikbaar zoals http://nl.aliexpress.com/item/Renault-iPod-iPhone-Aux-In-interface-adapter-kit-Clio-Kangoo-Megane-Scenic/545645965.html die je op de radio aansluit en waar je een iPod, etc. aan kunt hangen...

Timelord

Maar let wel goed op of hij wel geschikt is voor jouw type Renault:

Verenigbaar   
Modellen
1998 - 2004 Clio, 2000 - 2010 Kangoo, 2003 - 2008 Megane, 2003 - 2008 Scenic, 2001 - 2007 Laguna, 2002 - 2011 Espace, 2000 - 2008 Verkeer, 2007 - 2011 Twingo 

Compatibiliteit Notice
Niet compatibel met Renault RADIOSAT Classic of VDO Dayton MS 4300 


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev