Advertenties


Standaard radio

Gestart door cindy, 8 maart 2011, 20:29:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Megane1981

Beide  bleken helaas geen optie :(

Achter het dashboardkastje zit inderdaad een doorvoer, het leek wel of die voor de ruitenwisservloeistof richting achter bestemd is. Alleen probeerde ik met een installatiedraad richting de motorruimte te komen, maar ik kreeg het voor geen meter voor elkaar.... ik kwam nergens op een goede plaats uit waardoor ik de kabel terug kon trekken. Ten einde raad heb ik alles maar weer teruggeplaatst.

200 Watt over een dun 12v draadje is mij ook afgeraden, dus dat is ook geen optie meer.

Zijn er inmiddels al meer mensen die zelf een constante plus getrokken hebben???

Faith87

Hey, ik heb een beetje de zelfde situatie als jouw, heb je de sub er al inzitten?

Bas

Megane1981

Hoi Bas,
Haha nee was het maar waar ;)
De sub ligt nog steeds kant-en-klaar in een hoekje. Jammer genoeg.

Ik heb nog steeds geen goede doorvoer voor de plusdraad gevonden. Achter het dashboardkastje langs lukte me niet. Nu zag ik laatst wel ergens de tip om het dan achter de pedalen langs te doen, daar schijnt al een dikke bos met kabels doorgevoerd te worden. Om daar vanuit de motorruimte goed bij te kunnen moeten wel de accu en luchtfilterhuis eruit gehaald worden las ik, dus ik ga er pas mee aan de slag als ik voldoende tijd heb. Hopelijk dit weekend eens proberen.

Mocht jij meer info hebben, ook over het aansluiten van de 12v remote en de audiokabels, dan hoor ik graag. We hebben bijna dezelfde sub namelijk ;)

Spike-E

Hey Megane1981,

Ik heb gister mijn plus erdoor getrokken.
Via de desbetreffende sproeierkabel naar achteren,achter het dashboardkastje.

Als je je auto op de krik zet en even de achterste spatkuip rechtsvoor eruit haalt,zie je waar die sproeierkabel eruit komt.

Gewoon even het rubbertje eruit duwen en dan even de kabel door het rubbertje heen jassen.
Vervolgens het rubbertje terugduwen met een stompe schroeverdraaier,om scheuren van het rubber te voorkomen. En voila!

Alleen zit ik nu ook nog met het aansluiten achterop de radio,zowel remote als de speakers...

Ik hoop dat je wat met mijn uitleg kan! Succes!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev