Advertenties


Beroepschrift voor geblindeerde ramen, gegrond verklaard

Gestart door Rmc_Jelluh, 23 juli 2006, 19:09:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rmc_Jelluh

Bij deze een topic over mijn beroepschrift tegen de officier van justitie, over het blinderen van ramen.
hier onder de formulieren het beroepschrift en de uitkomst mischien dat men er hier wat aan heeft mischien ook niet.
feit is dat er velen van ons op gepakt worden al dan niet terecht...  l-

hier onder mijn bezwaarschrift.  !-!
********************************************************************************
Officier van justitie
P/a Postbus 50000
3500 MJ Utrecht


***********
*********
***********
**************
**************

21 mei 2006

Betreft Bezwaar schrift,

Edelachtbare Heer, Mevrouw,

Hierdoor maak ik bezwaar tegen uw beschikking met beschikkingsnummer *********** waarvan kopie is bijgevoegd.

Volgens deze beschikking zou ik met mijn voertuig voorzien van kenteken ******** een verkeervoorschrift hebben overtreden, waarvan de Omschrijving luid:
Voorruit /zijruiten /winscherm /achterruit
geen recht.buit.spiegel voorzien  van uit
zicht belemmerende onnodig voorwerpen.
Deze beschuldiging is echter onjuist, daarbij wijs ik u op het volgende.

Op 17 mrt. 2006 verplaatste ik mij over de rijksweg A50 richting Nijmegen/Oss.
Op 17.05 (volgens de beschikking) werd ik aangehouden door een herkenbare politie auto van de KLPD alvorens die mij aan hield snijd de politie agent mij af op de snelweg tijdens een opstopping (file vorming).
De politie auto kwam vanaf de uitvoegstrook over een doorgetrokken streep over de rechterbaan voor mijn auto, waarmee ik geheel op de linker rijbaan reed.
Hij overschreed dus eerst een doorgetrokken streep en daarna een volledige rijbaan om zich tussen mij en mijn voorganger te wurmen.
De reden dat de KLPD beambten die gevaarlijke actie ondernam is mij nog volledig onduidelijk. 
Hij kon zijn voertuig nog maar net tussen mijn voorganger en mijn voertuig krijgen.
Na enige tijd voor me te hebben gereden kreeg ik een stop teken en daar op volgend een teken te volgen.
Nadat ik de politie auto gevolgd ben tot op de vluchtstrook van de rijksweg A50 en daar mijn voertuig stil zette, stapte er aan de bijrijderkant van het politie voertuig een vrouwelijke agente uit.
Deze vertelde mij dat ik een onnodig voorwerp op mijn voorste zijruiten zou hebben en zij mij niet konden zien zitten vanaf de buitenzijde van de auto, wat op zich al erg vreemd is aangezien ieder ander dat wel kan, zelf als ik vanuit mijn auto via mijn voorste zijruiten naar iemand gedag zwaai reageert men hierop door terug te zwaaien.
Ik was stomverbaasd toen de agente mij dit vertelde, wat mij nog meer verbaasde is dat zij dit op geen enkele wijze controleerde of ik enige vorm van folie dan wel coating op mijn voorste zijruiten heb zitten.
Ik werd alleen gevraagd of ik mijn rijbewijs wou laten zien en daarop vertrok de agente in kwestie weer naar het politie voertuig om een bekeuring aan mij gericht uit te schrijven.
De agente kwam terug om mij de bekeuring te overhandigen en vertelde daarbij dat ik normaal gesproken het onnodige voorwerp eraf zou moeten halen ter plaatse (ik verwijs u erop dat ik nog steeds op de vluchtstrook van de op dat moment drukke rijksweg A50 stond) maar omdat zij (de politie beambten) geen tijd hadden om dit te controleren kon ik ook doorrijden, toen ik vroeg wat ik eraf moest halen kreeg ik geen antwoord van de agente in kwestie.

Door de bovengaande uitleg hoop ik voldoende bewezen te hebben dat de beschikking aan mij gericht onterecht is, aangezien de fouten die gemaakt zijn door de agent(e) in kwestie, door het afsnijden van mijn voertuig en het niet controleren van mijn ramen.
Mocht er enige vraag of onduidelijkheid aan uw zijde zijn, verwacht ik correspondentie via de post het adres staat aan de bovenzijde van deze brief.


Hoogachtend,

******* ****, 

*****************************************************************************

helaas lukt het me niet om de scan van de beslisssing op de site te krijgen als iemand me ermee wil helpen..


[edit]de uitslag was iig positief voor mij hoef niet te betalen !-! [edit]


EyesOnly

Als je een scan hebt mag je hem mailen naar evanrijn@planet.nl
ik zet het wel online

Rmc_Jelluh

peter heeft hem al en zet hem erbij maar thnks...


peterachterop


Stefan

jammer....
het is nu niet te lezen helaas...
Had het wel willen zien wat de uiteindelijke beslissing was..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


dennis (red-devil)

Red-Devil

Rmc_Jelluh

klik op de eerste afb. groter krijg ik hem niet maar met wat moeite is ie te lezen..

Hans B


Dennis Postma

Vind het gedoe rond om getinte ramen nog steeds erg vaag en onduidelijk. Misschien hebben jullie afgelopen week 4 keer blauw gevolgt op Talpa? Daar deden ze verslag van de politie controle die gehouden werd voor automaxx bij het TT circuit in Assen. Daar werd een jongen gecontroleerd op zijn getinte ramen (voorste zijruiten). Er werd gezegd dat ze minimaal 75% licht door moeten laten. Wat daar de uitslag van was weet helaas zo niet meer. Maar er werd niet moeilijk gedaan over het feit dat het er alleen al opzat. Dus volgens de betreffende agent mocht het dus wel mits er maar voldaan werd aan die 75%.

Dus kortom, mag het nou wel of mag het nou niet. Er word gezegd je mag helemaal niets op de voorste ruiten plakken en deze agent zegt dus dat het mag zolang je maar voldoet aan de 75%.  8)7 :?

peterachterop

Had het er ook ooit op.

35% rondom.

Na de bekeuring hiervor heb ik de voorste ruiten schoongemaakt en vandaag gaan dan eindelijk de andere ruiten terug naar helder.

EyesOnly

Allemaal leuk en aardig allemaal die percentages maar het staat gewoon NERGERNS beschreven.

Marc Brouwer

Toch heb ik meneer Spee bij Wegmisbruikers eens iets horen zeggen over de percentages. Helaas is dit fragment nergens meer terug te vinden op het internet. Tenminste ik zou niet weten waar ik moet zoeken.

De percentages zijn er dus wel anders worden, zoals meerdere op het forum hebben gezegd, geen metingen gehouden. Is er niemand die connecties heeft bij de KLPD en zo kan achterhalen wat nu wel en niet is toegestaan.  :?
"We Shall Not Be Moved"

Rmc_Jelluh

Citaat van: Erik van Rijn op 24 juli 2006, 11:34:48
Allemaal leuk en aardig allemaal die percentages maar het staat gewoon NERGERNS beschreven.

idd mensen daarom moet je het er absoluut nooit ter plekke afhalen. ik ben reeds 3 keer angehouden en dat heb ik nog altijd geweigerd, dan krijg je wel een verhaal van dan mag ik je niet doorlaten rijden etc.. jaja dacht het niet, de regels zijn echt te onduidelijk wat betrefd wat wel en niet mag..

er staat bij mij ook belemmerende voorwerpen ja da me binnen spiegel ook voor me voorruit bij wijze van ...

ik heb maar een raad ga in beklag en laat niet over je heen lopen door oom agent ..  wat nogal erg vaak gebeurt (men wordt simpelweg overdonderd)..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev