Advertenties


Auto total loss [EDIT] Nieuwe auto :) [/EDIT]

Gestart door EbOoZ, 10 juli 2006, 09:52:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mickeynox

Tering. dat is me daar ff erg. gelukkig weet je er weinig meer van en ben je er zelf zonder al te veel kleerscheuren vanf gekomen. want dit ziet er toch heel ernstig uit.
Die bloedvlekken op de motorkap zijn die van jezelf  :?

Heel veel sterkte ermee  !-!

Remco v.K.

Danny succes met het herstel! Had zo te zien idd veel slechter kunnen aflopen.

Stefan

jezus 8)7 N

klote voor je Danny,
succes met het herstel
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Zo dat is een beste klapper geweest. Iig goed dat je er zelf zelf nog aardig goed van af gekomen bent. Sterkte met de afhandeling.  !-!

lúk

dat is niet zo mooi   ;(
maar gelukkig ben je zelf nog heel  !-!
succes met het herstel

yamf

hmm.. nou veel sterkte nog.. je mag zeker wel blij zijn dat je redelijk goed vanaf gekomen bent! Y

Marc Brouwer

Danny.....

Dat moet een behoorlijke klapper geweest zijn. Misschien maar goed dat je niet alles hebt meegekregen. Veel sterkte....  !-!
"We Shall Not Be Moved"

Meganepower

Jezus Danny.........Tering man!!!!! Je laat ons wel schrikken zo. Ben blij dat verders alles goed met je gaat,auto is immers vervangbaar....Kom binnenkort misschien wel ff een bakkie halen bij je......Sterkte iig!!!!

Meganez

Wow...

Gelukkig zelf geen blijvend letsel over gehouden, en dan mag je denk ik van geluk spreken als je auto er zo uit ziet..

Beterschap in ieder geval!

Erik van der Velde

Dat is een aardige knal geweest. Sterkte met je herstel!

peterachterop

olere kerel, ik moest even snel wat opzoeken op t forum en zag dit topic (dacht eerst dat het t oude topic van henry was). toch maar ff kijken wat er gevraagd werdt zie je dit.


Schrik me de pleuris.

Oost

Kerel........
Dat was een beste klap man........
Ik ben blij dat het zo is afgelopen man. Beter je wagen zo in de kreukels dan jezelf Y
Ik hoop dat je snel weer op de been bent !-!
Mzls

Rmc_Jelluh

hey Danny,  beterschap ...

flinke deuk in je auto ...   toch maar goed dan dat renualt toch een veilige auto is, cker met zo'n beng...

Rick Santbergen

Vanaf hier ook veel beterschap!!!
Zoals vele verbaas ik me erover hoe jij zo "licht" gewond uit de auto ben gekomen.

vdwaldennis

Ik ben blij dat je je gordel om had.
Zo zie je maar weer dat je hem beter om kunt doen.
Sterkte ermee zeg.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev