Advertenties


Weet je nog oudje.....

Gestart door Jeroen, 10 december 2005, 11:46:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moontje


Decepticon#1


Christian de Vriend

op naar de volgende mijlpaal

gefeliciteerd :) ;) :D ;D 8)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EbOoZ


peterachterop

dikke pluim vanuit t noorden. :D

Paul

Gefeliciteerd :D , die tijd heb ik net niet meegemaakt :-[
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Remko LvB

#21
Zo de tijd vliegt voorbij.

Kan me nog heel goed de 1e site herinneren. Had zelf net een coup? (in de lease) en was op zoek naar allerlei info mbt de auto en natuurlijk nog meer liefhebbers. Kwam daar de site van Jeroen tegen heb me toen meteen aangemeld, was geloof ik nummer 3. Jeroen was natuurlijk N? 1, en Floris was 2e in rij. Heb dus alles vanaf de beginnen mee gemaakt. En daar ben ik dan ook best wel trots op. Ondanks dat ik geen coup? meer heb, zal de liefde voor de auto en vooral de club gewoon blijven bestaan.

In die tijd veel mensen leren kennen, waarvan ik er een x-aantal als echte vrienden mag beschouwen. Verbaas me er nog steeds over, wat een hobby te weeg heeft kunnen brengen. 8)


Van harte en iedereen bedankt die dit mogelijk hebben gemaakt.

Grtz. Remko LvB

Michel Cijs

@iedereen

fantastisch dat we zover gekomen zijn  8)

ik was er vanaf de 1e off. meeting bij, maar was al wel bekend 5 jaar terug met, toen nog, de site en het forum. He jongens ;) Ik heb mijn coupe niet veel later aangeschaft en ben zelf dan ook 1 van de eerste leden. Volgend jaar denk ik zelf de het eerst 'echte' lid op de lijst (toch gelukt  ;D).

Vanaf het begin was ik betrokken bij de meetings in de vorm vd didammeeting, vanaf 2002 werd ik de meeting co?rdinator en dat ben ik uiteraard nog steeds met veel plezier. In die tijd heb ik ontzettend veel leuke herinneringen opgebouwd en ontzettend veel mensen leren kennen waarvan er een heel stel echte vrienden zijn geworden.  :D

De eerste 5 zitten er iig op, dat er nog maar veel bij mogen komen  8)

Paultje

Ja idd iedereen gefeli. Ik kan als 1 van de weinigen zeggen dat ik vanaf de eerste onofficiele meeting betrokken ben met het oprichten en verder ontwikkelen van de club. Ik heb altijd ( zoals waarschijnlijk bekent is ) de geldzaakjes van de club mogen beheren.
Maar zonder de hulp van een grote groep mensen was de club nooit gekomen, tot waar we nu zijn.

Dus iedereen bedankt hiervoor.....  :D

Ondanks dat ik ook geen coupe meer bezit blijft de club voor mij iets heel belangrijks. Je bent er toch wel dagelijks mee bezig. En na 5 jaar is dat nog steeds even leuk.
Ik hoop het nog vele jaren van dichtbij mee te mogen maken  :D :D
snappie

Jeroen

Ik kan het me niet meer herinneren Michel  :)

Maar als we nog een half jaartje verder terug gaan toen zag het er zo uit:

http://www.megane-2.nl/deel1/frame.megane.html

8)

Stefan

haha,
wat een nostalgie en nog zo mooi simpelen eenvoudig van opzet
Leden: Jeroen vlug en dat was het... ;D
Kan je nagaan wat het in 5 jaar geworden is......
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EbOoZ

Ja inderdaad... bestwel groot geworden als je het allemaal gaat vergelijken (leden aantal, maar ook de site enzo)

:D

Paultje

Citaat van: Jeroen op 11 december 2005, 23:25:22
Maar als we nog een half jaartje verder terug gaan toen zag het er zo uit:

http://www.megane-2.nl/deel1/frame.megane.html

8)

Ja jeroen, iedereen heeft in zijn leven recht op 1 grote fout........ :)

maar we zijn je er nog steeds dankbaar voor hoor......
snappie

Pientje

#28
Ik wil ook bij deze iedereen feliciteren.
Jan en ik zijn ernu zo'n vier jaar bij.onze eerste echte meeting was didam.
Het is zo gekomen: Jan had een zilveren fase 2 en we waren lid van de C.R.S.
Jan was uitgenodigd om op speed te komen staan, daar eenmaal aangekomen was er geen plek totdat we langs de voormaligge R.M.C.C. kwamen en daar uitgenodigd waren. helaas heeft Jan die fase 2 weg moeten doen, in de tussentijd heeft hij nog een andere auto gehad, maar er bleef een liefde voor megane tot deze kwam en we ons aan hebben gemeld bij de club.
Ik regel zelf inmiddels de clubwinkel en vind het erg leuk.
We hebben hierdoor zoveel nieuwe mensen ontmoet wat later echte vrienden zijn geworden.

Op naar het volgende lustrem. :D

sebastiaan


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev