Advertenties


Airco check regio Rotterdam

Gestart door Nikk, 18 juli 2019, 10:08:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nikk

Net bij mijn vaste garagist een afspraak willen maken om airco check uit te laten voeren. Rekende hij verleden jaar nog iets van 7 a 8 tientjes, nu was de prijs 119 euro. Vind ik iets te gortig.
Weet er iemand een goed, wat prijsvriendelijker adres in de regio rotterdam, hoor ik het graag. 

Bvd, Nikk
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

mark29

De kosten van de flessen r134a zijn behoorlijk over de kop gegaan vanuit het niks.
Dus veel bedrijven hebben nood gedwongen de prijzen omhoog gegooid.
Nu heb je natuurlijk nog wel bedrijven die het minder nauw nemen met de regelgeving, bijhouden van middelen etc en dus een keer een fles uit china mee kunnen verbruiken. Wat de kosten kan drukken.
Maar officieel gezien moet dat namelijk allemaal geregistreerd worden namelijk.

Felix

120 euro is tegenwoordig een vrij normaal bedrag ja.
Anders moet je het even buiten de EU proberen, daar koop je flesjes koudemiddel gewoon bij de automaterialenzaak. :D

Je zou het hier eens kunnen proberen trouwens http://www.autoaircovullen.nl/

Nikk

Bedankt Felix,

Net nog even gebeld met een airco vul boer. Systeem van de Espace heeft blijkbaar een inhoud van 750gram. Die hoeveelheid  wordt blijkbaar gerekend en niet wat er eventueel bij komt. Zij gaven een prijs van 97,50 af. Is al beter dan 119,-
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Nikk

Zo, gedaan, 260gram erbij van de 750! Das niet niks. Maat van me bleek in zijn schade herstel bedrijf zo'n apparaat te hebben staan wat reuze hielp in de kosten. In ruil voor het vullen ga ik service klusje in zijn bedrijf doen. Iedereen blij  !-!
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev