Advertenties


Klets maar raak DEEL 222

Gestart door Stefan, 22 februari 2017, 09:02:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tedo

@Nikk: we hebben het brandbook "This is Huisman" gemaakt, en zijn ook een ochtend op de werf in Schiedam geweest. Door onenigheid zit een vervolg er helaas niet in. Maar dat gebeurt vaker dat ze wisselen.

Fluppie

Citaat van: Tedo op 24 februari 2017, 10:35:07
@Nikk: we hebben het brandbook "This is Huisman" gemaakt, en zijn ook een ochtend op de werf in Schiedam geweest. Door onenigheid zit een vervolg er helaas niet in. Maar dat gebeurt vaker dat ze wisselen.

Huisman ? Hennie toevallig :D

Tedo

Henny bedoel je? Nee, die niet.

MeganeScenic1.9dCi

'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

mark29

Dat filmpje, die man heeft wat gegoogled en noemt maar wat op.
Die stekker??? Wat bedoelt hij? Die lampjes moet alles voor los zegt hij, een monteur vervangt binnen 3 minuten een lampje van een megane. Beetje slap filmpje.

Nikk

O dat boek. Is alweer een paar jaar uit. Mooie copies. Had zelfs nog om een 2e exemplaar gevraagd
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

Fluppie

Waar blijft de zon kap zeurt dat hij open wil. :cry:

gjcvro

Zo lang het droog is kan de kap open.

Benjamin Renon

Bij ons was er vanmiddag genoeg zon te zien geweest. Daar ook lekker gebruik van gemaakt om even een rondje met de motor te maken met de pas gemonteerde Akrapovic uitlaat. >:D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Lucas Hermans

Vanavond bij forumlid Francois geweest, heeft daar hele mooie Mégane's voor de deur staan Y
Heb een zwarte half-leren interieurset opgehaald. Heel blij mee!

Op de terugweg viel de versterker voor de frontspeakers uit. Te warm geworden..
Dus bij een tankstation het plexiglas uit de vloer gelepeld en de boel laten afkoelen. Na 15 minuten was het geen probleem meer allemaal Y
Binnenkort toch maar iets verzinnen dat er koele lucht in de vloer komt..

Fluppie


Lucas Hermans


mark

Gat in de bodem zagen, en een lucht schoep er onder maken.  :P haha

Of een lucht kanaal van het kachelhuis aftakken, en naar je versterker leggen.
Kun je alleen niet meer de kachel op warm zetten, en alleen de airco op standje koud zetten.  :D

Of een water gekoelde versterker bouwen, het zelfde idee als een game pc.

MeganeScenic1.9dCi

Die bakken zijn standaard watergekoeld ;)... ik kon er niks in leggen bij mij in ieder geval... tenzij het waterbestendig is :)
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

noiseyMP7

Citaat van: Fluppie op  4 maart 2017, 12:25:40
Waar blijft de zon kap zeurt dat hij open wil. :cry:
Vanmiddag lekker de kap open gehad, en met de weersvoorspelling van komend weekend denk ik dat ik net op tijd ben met mijn megane cabrio aanschaffen  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev