Advertenties


Klets maar raak DEEL 219

Gestart door Stefan, 28 september 2015, 15:37:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Renault Sport

http://www.nu.nl/formule-1/4134335/renault-bevestigt-plan-formule-1-team-lotus-nemen.html

Goed nieuws! Wat zou het wat zijn als ze nu gewoon keihard terugkomen. Helaas blijft ''Crashtor Maldonator'' bij het team. Hopelijk gaat Grosjean echt naar Haas F1... Laat wat van die verstappen figuren rondrijden in die bolides i.p.v. paydrivers die alleen maar brokken maken.


Tedo

 !-! Zat er dik in. Vond het al vreemd dat ze destijds stopten. De motoren werden er niet beter van. Een fabrieksteam is dan toch het beste. Hopen dat Verstappen een keer voor ze kan/mag gaan rijden.

Christian de Vriend

Vandaag tot de realisering gekomen dat ik in ouwe meuk rij.

Het thermostaathuis voor de F7R 2.0 16V is vrijwel niet meer nieuw te leveren  ;( ;(
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Jacques

Het thermostaathuis van een clio 1.8 16V (f7P) komt nog het meest dichtbij. Is het huis stuk?. Zoek je de O-ringen? Voor de temperatuursensor naar de ECU is een oplossing.

Christian de Vriend

Huis zelf is gescheurd,rest ligt allemaal al klaar voor montage.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Jacques

Als je niets kunt vinden. Het thermostaathuis van een clio 1.8 16V (f7P) komt nog het meest dichtbij. De temperatuursensor naar de ECU van de F7P heeft dezelfde karakteristiek (weerstand versus tempertuur) als de megane F7R sensor. Helaas heeft de temp opnemer/schakelaar van de clio naar het dashbord een andere karakteristiek. Succes.

Tedo


Roadkill (Michiel)

Hier weer een een Renaultje erbij, vorige week een Cliootje opgehaald, weer niet voor mij. Maar word eel een projektje voor ding is van 99 motorisch lijkt ie too 143k gelopen, enkel het uiterlijk behoeft wat aandacht (deuken en krassen) dus dat ga ik proberen wat netter te krijgen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Bobo1.6

Succes Michiel, miss ook leuk om in de hobby pagina iets erover te posten? Als je er zin in hebt natuurlijk!

Bobo1.6

Vandaag maar eens een oplossing bedacht voor de ontbrekende lucht invoer slang. Tijdelijk goed opgelost tot ik naar no-limit tuning kan!

Igoranty

Gisteren een gedekte parkeerplaats geregeld voor mijn Megane zodat ie niet meer buiten staat op openbare parkeerplaats + extra veiligheid omdat de parkeergarage is beveiligd  !-! !-! :)
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Roadkill (Michiel)

Misschien wel een idee om de Clio maar in mij niet hobby topic te zetten, ik ga voor dochterlief zondag setje Clio RSvelgen halen, en ze heeft een bod op een subwoofer gedaan. Oftewel zij rijd zometeen in een dik Cliootje en pa kan op de brommer..... :-)  :-)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Even wat ontbijten en dan weer een ritje naar de Nürburgring. Het is er momenteel nat, maar denk dat er wel een droge lijn komt als ik er ben. Of ik zelf ga rijden hangt een beetje van het weer en drukte af.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev