Advertenties


Een andere auto......... DEEL 14

Gestart door matthew, 11 april 2013, 22:18:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juul

Ze doen niet echt in motoren. Zo staat er ook een scooter.

Lammert

Hey megane fanaten,

Tijdje geleden...Ik dacht laat ik eens ff kijken als er wat leuke projectjes gaande zijn. Blijf stiekem altijd trouw aan de coupe phase 1 modellen :D
Rogier heeft nog steeds de mooiste en strakste megane ( vind ik :D ) helemaal mijn smaak ga zo door kerel.. zag er weer strak uit !!!

Ik zie af en toe mijn oude megane coupe project nog rijden in de buurt, Geloof me hij ziet er niet meer uit.. scheuren in de bumpers , hij maakt uhm nooit schoon , als je naar binnenkijkt 1 grote vuilnisbelt , wat geel was is nu zwart van de vuil. Hij heeft mijn velgen eraf gehaald en er zwarte velgen onder gedaan opzich geen verkeerd idee ALLEEN: zit weer zon goedkope witte schorpion logos op de velgen .. toch niet voor te stellen dat mensen zulke rotzooi er op doen .maar goed het is mijn auto niet meer dus jah , Heb de BMW 316i e46 weggedaan omdat ik zonder werk kwam te zitten een tijd. en moest zuiniger rijden dus heb nu een Peugeot 307 Gentry opzich wel leuk autotje maar heel traag :P Ben alweer aan het werk dus dat scheelt ook weer



tuning is an art

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Welkom terug Lammert.
Wordt weer tijd voor een meganetje dus.

Tedo

Wel leuke originele velgen onder die 307!  Y

Roy (Coup a One)

Leuke auto, leuke velgen Lammert maar nog plannen met de Franse Leeuw :?

Dennis Postma

Welkom terug Lammert. Nette Peug. Maar als je nog een mooie Megane cabrio zoekt in een mooi kleurtje........

Lammert

Hah bedankt voor leuke reacties,
@Roy ik wou met de tijd sowiesow de achterklep strak maken. dus letters eraf en logo leeuw eraf compleet strak , en verder niet te veel aan doen.
Ik mis het megane rijden echt serieus.. vooral met dit weer  jonge met dit soort weer zag die gele monster er altijd bling uit.. velgjes die glanzen en vooral het rijden in zon mooi uitgebouwd heerlijk love it.. jah ik mis het wel enorm maar goed ik ga jullie projectjes zeker in de gaten houden zitten een paar leuken tussen al geef ik toe dat ik meer een meganecoupe phase 1 fan ben ^_^  ciao geniet van het weer megane fanaten!!!
tuning is an art

Siebe

Me oude Megane I ingeruild voor deze Megane cc  8)
2.0 16V, Bouwjaar 2005, 131.000 KM gelopen.

 




Wat wil ik in de toekomst veranderen ?

- Deze heeft een afneembare trekhaak, dus wil ik die eraf.. alleen zit die zo vast dat ik hem er niet af krijg  :neen:
- Antenne is waarschijnlijk doorgedraaid, krijg ik er niet af.. kijken wat de garage kan doen  ;)
- Grijze bumperstroken laten spuiten in carrosserie kleur.
- Andere radio met meer opties.
- Andere velgen
Megane Cc
2.0 16v 2005

Renault Megane Coupe
1.6   16v   2002

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


yvo

Siebe, wat voor aat hebben die velgen van je die er nu onderliggen?
Misschien wil ik ze wel van je overnemen.

yvo


Karin


Tedo

Nette CC. Nervasport's zijn mooi, maar je ziet ze wel vaak.
@Yvo: het zijn 17" 4x100 velgen met ET 49 en 205/50/17 banden.
Zie de velgendatabase.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev